Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

İrademin eylemi İmanım, ben İnsanım...

İrademin eylemi İmanım, ben İnsanım...
 

Her şey İnsanda


Ben İnsanda haneyim
İrademin eylemi imanım
İmanım da ben İnsanım
Kalbimdedir inancım.
 
Sığınmak ararsam ne bir cemaat
Ne bir mezhep ne bir din, ne de bir tapınak
Bedenimdir Kainat, benim mekanım
Kendi hikmetimdir, yoktur başka aranacak
 
Ne bağışlanan günahımın Kilisesi
Ne de suçumu örteceğimin Camisi
‘Her ne ararsan kendinde ara’rım
Kalbimdedir divanı hesabın yeri.
 
Her yer bende, mekan bende, nefes bende
El bende, dil bende, söz bende
Tövbe etmek, günah bende
Nefs bende
Aşk bende, Aşk-ı maşuk eylemek bende
Vicdan bende
Yordam bende
 
İman bende 
Yol bende
 
İnan bende!
 
 
kalender mayıs 2014 üsküdar, İstanbul
 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..