Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Dünya
 

Irak savaşının gerçek nedenini açıklıyorum

Irak savaşının gerçek nedenini açıklıyorum
 

Amerikalı milyarder baba oğluyla konuşuyor.

- Baba, senden bir ricam var.
- Yeni bir araba mı, uçak mı, yoksa bir yat mı?
- Hayır baba, doktora yapmak istiyorum.
- O zaman sana bir üniversite alayım.
- Gerek yok baba, mezun olduğum üniversitede yapacağım doktoramı.
- Hangi konuda çalışacaksın?
- Uluslararası siyaset.

Birkaç yıl sonra oğul derslerini bitiriyor ve sıra teziyle uğraşmaya geliyor.

- Baba, senden bir ricam var
- Deney yapmam gerekiyor
- Ne deneyi?
- Tezimle ilgili.
- Senin tezin neydi?
- Ortadoğu.

Birkaç yıl sonra doktora yeterlilik zamanı geliyor.

- Baba artık deneylere başlamalıyım, başkana söylesen de Irak'a girseler, ben de sonuçlarından tezimi hazırlasam.
- Tamam oğlum, sen ne istedin de yapmadık.

Beş yıl sonra.

- Oğlum, bitmedi mi daha tezin, Başkan senin tezinin deneyleri için oraya girdiklerini anlayacaklar diye korktuğunu söyledi.
- Peki baba, yazacağım tezimi.

Birkaç yıl sonra, 2007 yılında.

- Baba ben tezimi değiştirmek istiyorum.
- Irak’la ilgili tezin ne oldu, baba oğul iki başkan da ne istedikse yaptılar?
- Konu çok karıştı, bir türlü toparlayıp yazamıyorum. Hem deneyi biz yaptık, başkaları bundan kaç tane tez çıkardılar. Şimdi ben de yazsam aynısını, çalıntı diyecekler. En iyisi yeni tez konusu seçmek.
- Yeni tezinin konusu ne olacak?
- İran.

11 Mart 2007
Ankara

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..