Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Magazin
 

İrem Helvacıoğlu "Artık evin iyi kızı olmak istiyorum "

İrem Helvacıoğlu "Artık evin iyi kızı olmak istiyorum "
 

‘ARTIK EVİN İYİ KIZI OLARAK ANILMAK İSTİYORUM’

Şu sıralar No: 309 dizisinde ‘Pelin Su’ karakterini canlandıran güzel oyuncu İrem Helvacıoğlu, Vatan Gazetesi’ne verdiği röportajda samimi açıklamalarda bulundu.

‘ARTIK EVİN İYİ KIZI OLARAK ANILMAK İSTİYORUM’

Güzel oyuncu, son iki dizisinde canlandırdığı kötü karakterlerden dolayı insanların kendisine çekinceli yaklaştığını belirterek; ‘Kötü karakteri oynamak hem güzel hem de kötü bir duygu. Çünkü evin kötü kızı olarak anılmak artık istemiyorum. Bir sonraki projede iyi bir karakteri oynayıp, evin iyi kızı olarak anılmayı istiyorum.’ dedi.

‘ŞÖHRET VE PARA OYUNCULUĞUMUN ÖNÜNE GEÇEMEYECEK’

Kısa sürede kazandığı popülerliğin kendisini değiştirmediğini de belirten Helvacıoğlu sözlerine, ‘Her zaman olduğum gibi görünmeyi tercih ediyorum. Şan, şöhret ve paranın, oyunculuğumun önüne geçmesine hiçbir zaman izin vermeyeceğim. Beni sokakta tanıdıkları zaman, dizideki oynadığım kötü karakterden ne kadar farklı olduğumu fark ettiklerinde, “Ne kadar sevecenmişsin?” gibi tepkiler verdiklerinde çok mutlu oluyorum.’ şeklinde devam etti.

 

 
 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..