Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Irk devleti değil tam demokratik devlet

Irk devleti değil tam demokratik devlet
 

Özellikle Kürt kardeşlerim beni dinleyin can kulağıyla

Bırakın bu ırk devletini

Gelin tam demokratik devleti inşaa eldim birlikte

Bu davetim bu ülkede yaşayan herkese

Buna PKK saflarında halen savaşım verenler de dâhil

Onların bir kez olsun beni dinlemelerini isterim yürekten

Bakın çocuklar

İnsan bu dünyaya insanca yaşamak için geliyor

Öldürmek ve öldürülmek bu kurama hiç uymuyor

Yaşamak isteği herkesin en temel isteğidir

Sizin de öldürdüklerinizin de

Bunu gelin bir kez düşünün diyorum ısrarla

Öldürdüğünüzün yerinde siz olsanız ya da yakınınız olsa ne yapardınız

Bunu bir düşünün

Bir düşünün diyorum en içten duygularla

Unutmayın bugünler bir gün elbette geçecek

Sizler sağ kalırsanız eğer en büyük üzüntünüz bu yaptığınız katliamlar olacak

Bunu asla unutmayın

Allah buyuruyor ki “Bir insan öldüren bütün insanlığı öldürmüş gibidir”

Gelin atın şu eteğinizdeki taşları

Gelin tam demokratik cumhuriyet savaşımı verelim birlikte

Türküyle Kürdüyle Lazıyla Çerkeziyle Ermenisi Yahudisiyle her kim olursa olsun

Gelin, gelin, gelin

Uzattım ellerimi bakın size

21. yüzyılda neymiş bu Türklük Kürtlük ayrışması böyle ya

Tek gayenin insanca yaşamak olduğu yer sadece

Tam demokratik devlettir

Bunu unutmayın asla unutmayın ne olur

Bir yazımı alıyorum aşağıya birlikte okuyalım gelin birlikte

ŞU NAKŞÎ SEVDASI...

Tayyip Erdoğan durmadan asırlardır süren davadan söz ediyor.

“Nedir bu asırlardır süren davası bunun” dedim kendime...

Bulduğum sonuç; Nakşibendî tarikatı savaşımı olduğuna ulaştım.

Tayyip beyin başka davası yok!

Bu yaklaşım bana “modern yaşam” için tehlikeli geliyor.

Ve “modern yaşam”ı öneriyorum herkese...

Ve şöyle sesleniyorum:

Bağımsız bağlantısız ve modern yaşamak isteyenler,

Atatürk’e dönün yüzünüzü...

Son günlerin karanlığını aydınlatacak ışık Atatürk ülküsüdür.

Atatürk ülküsü:

Antiemperyalisttir her şeyden önce!

Tam bağımsızlık öngörür.

Türk ulusunun uluslaşmasını sağlamayı hedeflemiştir.

Misak- i milli sınırları içerisindeki her türlü alt kimlikleri kabul ederek...

Onlara “Türk üst kimliği” altında;

Bağımsız ve bağlantısız mutlu bir yaşam sunmaya hedeflemiştir.

Din, dil, ırk vb. konularda yaratılan sorunları tamamen yadsır.

“Beraber yaşama ülküsü” gütmeyi yeterli sayar.

Cumhuriyet idaresini yönetim tarzı olarak seçmiştir.

Halkçıdır.

Milliyetçidir ancak hodbin değildir!

Devletçidir.

İnkılâpçıdır.

Laik yaşamı benimsemiştir.

Ayrıca:

Milli birlik beraberliği çok önemser.

Ülke bütünlüğünü her şeyin üstünde tutar.

Özgürlük ve bağımsızlık vazgeçilmezidir.

Yurtta ve dünyada barışı savunur.

Akılcılık ve bilimselliği kullanır.

Çağdaşlık ve batılılaşma yanlısıdır.

İnsanlık ve insan sevgisi üzerinde yücelmek ister.

Bu bağlamda konuşursak:

Bugün için ülke bu ilkeler yüzünden karanlığa gidiyor havası yaratılıyor.

Çok ayıp!

Öte yandan yukarıda saydığım doğruları zararlı görüp;

Özellikle bölücü zihniyet taşıyanlar,

Şu güzelim ülkeyi bölmeye doğru adım, adım sürüklüyorlar.

Oysa bölünüp parçalanmaya çalışılan bu ülkede birçok insan bunu istemiyor!

Her kesimden olabilir bu insanlar...

Her türlü alt kimlikten olabilirler.

...

Bu ülke...

Bu canım ülke...

Bu güzelim ülke aymazlıklara kurban gidecek diye çok üzülüyorumL

Özellikle sade Kürt vatandaşlarım bu konuda uyanmak zorundalar.

İki yanlıştan birine kapılanmak zorunda değilsiniz kardeşlerim...

Özgür emek güdümünde “modern yaşam”;

İnsanlık için ırk devletinden de şeriat devletinden de çok öndedir.

Gelin beni dinleyin ne olur.

...

“Gelin canlar bir olalım.../ Sevgi yolunda buluşalım”

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..