Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

ırkımı küçümseyen A(a)vrupaya

ırkımı küçümseyen A(a)vrupaya
 

Türk Olmak


Türküm, bu nedenledir gururum
Bu nedenle övünmem
Ve bu nedenle öğünmem
Ben ki ecdadımı okumuşum
Okumuşta,
Efradımı bu yolla bulmuşum,
Ben ki Anadolu'da hala koklarım
Mukaddes kanını ecdadımın
Diktikleri sancağın gölgesinde
Keşik beklerim hala daha
Bunca zamandır ben
Rüyalarımda kırk çerisini görürüm
Yüce Kürşad Hanın
Sonra bilir misin bigane, ben
Evladıyım, yedi düvele
Söz geçiren
Osmanlının...
Heyhat sana bigane, heyhat!!!

04:45 8 Temmuz 2010 Perşembe

 
Toplam blog
: 24
: 441
Kayıt tarihi
: 09.04.10
 
 

Şiiri,tiyatroyu ve yaşamı seven biriyim işte. Hayallerimi yakalamaya tüm gayretim. Kendi bulacağım y..