Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İroni

İroni
 

Düğün salonunda tek başıma en dipteki masada oturuyordum. Etrafta insanlar çok eğleniyomuş gibi görünüyor, dans ediyorlardı. Dans etmek, müziğin ritmiyle sağa sola sallanmak, kolları, kafayı sallamak bana çok anlamsız geliyordu o yaşlarda. Bir adam, diğerini dans etmesi için zorluyor, o da istemeye istemeye kalkıyordu. Herkes içiyordu, çoğu kişi sarhoştu. Yine uykum vardı, gürültüden mümkün olduğunca uzaklaşmak istiyordum. Salondan dışarı çıktım. Müzik sesini duyabiliyordum ama artık derinden geliyordu. Yalnızdım ve o karmaşanın bu kadar yakınında, aynı zamanda bu kadar uzağında olmak duygusu garip bir tat veriyordu.

Cumartesi gecesi... Yine İstiklal Caddesi'nde yürüyorum. Havaların da ısınmasıyla insanlar buraya akın etmiş. Etrafımda binlerce insan. Birçoğu o akşam nerede, nasıl eğleneceğini, ne içeceğini düşünüyor. Benim bir planım yok, neden buraya geldim bilmiyorum. Barların önünden geçiyorum. On metrekarelik bir alanda halay çeken insanları görüyorum. Hemen yanındaki rock barından bateri sesini duyuyorum. Yoluma devam ediyorum. Kimsenin umrunda değilim. Aslında kimse de benim umrumda değil. Yalnızlığımı hissediyorum. Karmaşanın içinde sükuneti yaşıyorum. Yine aynı duyguyu...
 
Toplam blog
: 10
: 507
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

27 yaşındayım. Bir süredir finans sektöründe çalışmaktayım. Ara sıra gündelik hayatla ilgili yazılar..