Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş arıyorum duyurulur!

Ne iş olsa yaparım abi yeterki huzurum olsun.
Şu güne kadar yaptığım işler sırasıyla şöyle ;
Bira sattım,
Makarna, un vs sattım,
Su sattım,
Çikolata cips sattım,
Meyveli maden suyu sattım,
En sonda da eğitim sattım insanlara,
Sonuç yine kara talihim kör bahtım işsizim.
Yani işim şimdilik varda heran işsiz kalabilirim.
Şimdi ben ne yapmalıyım diye kara kara düşünürken sevgili ilham meleğim kulağıma çemkiri verdi de!!
Ne işin var kızım orda burda milletle uğraşıyorsun.
Git evine yap çocuğunu otur ne bu uğraş kim için ?
Canım meleğim bak hala melek diyorum saygıda kusur etmiyorum ama yolucam kolunu kanadını.
Uğraşmadık mı ???
Blogdaşlara mesaj atmadık mı elveda diye?
Noldu bizim işler suya düşmedi mi ?
Planlar alt üst olmadı mı ?
Biz kalmadık mı ayazda?
Alla alla sanki bilmiyormuş gibi konuşuyorsun.
Dahası başbakanımız çocuk doğurun deyince ben mi geldim aklına ?
O çocuğa bakmak kolay mı ?
Hadi doğurduk yarın öbür gün çocuk benim sorduğum gibi anasına sormaz mı ?
Annecim ben çıktığı yere geri girebilir miyim diye ?
A benim akıllı meleğim.
Saçma saçma konuşupta benim zaten senden yorgun olmasın küçücük beynimi yorma.
Bak yine yarın öbür gün işsiziz bence sen bu saatten sonra ne yapacağımı düşünmem için bana yardım et.
Hatta senin duan kabul olur sen benim için bi de dua et.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..