Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş başvurusu diyalogları

İş başvurusu diyalogları
 

İşveren : Okulunuz gayet iyi, fakat ortalamanız niye 2.5 ?

Aday : Ben hayatımı derslere adamadım. Sosyal aktivitelerde de bulundum. Spor yaptım, tartışma gruplarına katıldım, tiyatro ile uğraştım. İşveren : Sürttüm diyorsun yani.

Aday : Evet sürttüm.

İşveren: Peki şirketimize neler katabilirsiniz?

Aday : Neşe Katarım…!

İşveren : Bana biraz kendinizden bahseder misiniz?

Aday : Muhafazakarım

İşveren : Nasıl yani? Bir erkekle akşam yemeğine çıkarım ama elini tutmam gibi mi?

Aday : Hayır. Bir erkekle her şeyi yapabilirim, ama her erkekle olmaz.

İşveren : Anlıyorum

İşveren : Sayın X, cv'nizden anladığım kadarıyla bir kaç senede bir iş değiştiriyorsunuz. Sebebi nedir acaba?

Aday : Parası çok geldi, ayrıca rahat bana batar. Bir de sizin gibi mükemmel bir müdür arayışı içindeyim yıllardır.

İşveren : Bu durumda sizinle iyi anlaşacağımızı sanıyorum.

Aday : Ne iş olsa yaparım efendim.

İşveren : Fark ettim.


Banka personel genel müdür yardımcısı mulakata girer:

Gmy - Çocuk yapmayı düşünüyor musunuz? Malum bayansınız…!

Mm – Hayır düşünmüyorum.

Gmy – Malum bayansınız istersiniz bir ara?

Mm – Eşimle şimdilik düşünmüyoruz beyefendi.

Gmy - Olur mu?? Hayatın neşe kaynağı onlar… Bakın bende 3 tane var. Sizde ileride istersiniz. Malum bayansınız?

Mm – Beyefendi oldu olacak sevişelim, üreyelim, bitsin bu mulakat isterseniz.


İşveren: Sana ne kadar güvenebiliriz?

Aday : Ne kadar para vereceksiniz?


İşveren : Bu şirkete ne katacaksın?

Aday : Birbirine katacam.


İşveren : Şu aralar en çok hangi şarkıları dinliyorsunuz?

Aday : Niye söyletecek misiniz?


Patron : Kız arkadaşın var mı?

Aday : Yakın zamanda ayrıldım, ama olmasını istiyorsanız bir tane bulurum


İşveren : Çalışma arkadaşlarınızda aradığınız özellikler nelerdir?

Aday : Adam olsunlar önce.

İşveren : Kendinizde en sevmediğiniz özelliğiniz nedir?

Aday : İş görüşmelerinde amaçsız formalite sorularını sormakta ısrar eden kişilere karşı ters hareketlerde bulunmam.

İşveren : Anlıyorum...

Aday : Pek sanmıyorum. Göstermem gerekiyor.

İşveren : Vardiyalı çalışabilir misiniz?

Aday : Evet, ama sadece gündüz vardiyasında çalışmak istiyorum


İşveren : En güçlü yanınız?

Aday : Kodum mu oturturum.

İşveren : Pardon anlayamadım?

Aday : Yani şey... Tuttuğumu koparırım… .

Kaynak::Fatih Kavutcu

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..