Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

İş çıkartıyorum durduk yerde!

İş çıkartıyorum durduk yerde!
 

Kaynak:Milliyet.com.tr


Cem’in (Garipoğlu) yaşadığı hayata ilişkin renkli fotoğrafları yayınlanmış, pardon fotoğraflar elbet renkli de, yaşadığı hayatın da pek renkli olduğunu söylemek istemiştim.

Gençtir, elbet yaşamı renkli olacaktır, içki de içecektir, sevgilileri de olacaktır, burada bir problemim yok!

Hala yaşı ile ilgili bir sıkıntım var, o başka!

Her ne kadar kemik yaşı ölçüldüyse de, sonuç Cem’in yaşını doğruluyor olsa da, yok, oturmuyor işte bir şeyler kafamda!

Neyse…

Asıl ben şunu merak ettim, resimlerdeki kızlar hayatta mıdırlar?

Resimler soruşturma dosyasına konmuş, güzel, bu kızların içinde öldürülmüş olanı ya da olanları var mıdır?

Bu konuda bir çalışma yapılması gerekmektedir, bence, ehh, boşuna demiyorum iş çıkartmaktayım diye!

Üstüne alınan olur mu, onu da bilemem, ancak yapılması gereken bir araştırmadır bu esasında, hatta, arkadaş resimlerinden ziyade, sevgili görüntüsü veren resimlerdeki kişilere ulaşılıp, yaşıyorlarsa elbette, görüş alınması gerektiğine inanıyorum, tabii elbet aydınlanması isteniyorsa bu davanın gerçekten!

Ne diyeyim, mesleğim olsaydı ve davayı takip ediyor olsaydım, kesinlikle bu araştırmayı yapardım, ancak gelin görün ki laf üretip, iş çıkartmak ve az buçuk çomak sokmak durumundayım!

Neyse…

Hiç yoktan iyidir, herhalde!...

Gülgün Karaoğlu

Kasım,27/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..