Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

İş değil alışveriş yorsun

İş değil alışveriş yorsun
 

Benim gibi cici bir insanın hergün çalışarak yorulması, akşamları da 21:00 olmadan horlaya horlaya uyuması haksızlık! ( horlama konusunda ciddi değilim, sadece diğer insanlar gibi olduğumu sembolize etmeye çalışıyorum) Evet ne diyordum; ben alışveriş yorgunu olmak, koltuğa kanapeye kendimi atarken aldıklarımında sağa sola savrulmasını istiyorum.

Dudaklarımın kenarında hafif bir tebessüm ile gülümseyerek, buğlu bakışlarla aldığım cicilere bakmak istiyorum. Kesinlikle çalışmak dişi varlıkların doğasına aykırı! Aslında tabii her gün evde oturmaktan sıkılırım, ama o zamann da arada bir çalışabilmeliyim. Tüm bu düşünceleri aklıma sokan şu kısacık, minnicik tatildir! Zaten bu konuda da derin yaralarım var: 3 yıllık bir çalışanın yıllık izini 14 gün değil, en az 1 ay olmalı diye düşünüyorum. 14 gün izin yaptıktan sonra hangi çalışan motivasyonu yüksek bir şekilde işe dönebilir ki? Ben şahsen dönemiyorum, tam tersi siyahlara bürünerek başlıyorum çalışmaya.

Geçen akşam şöyle böyle dergileri karıştırıyordum ki, parmaklarım kopsaydı da karıştırmasaydım yahu: o elbiseler, o kolyeler, o çantalar, o ayakkabılar aman Allahım neden benim değiller? Neden derginin sayfalarında saklı kalıyorlar, ve neden ben onların hepsine sahip olamıyorum?Neden? Neden? Neden?, Eğer bugün bir yıldız kayacak olursa benim dileğim şudur:Kusana kadar alışveriş yapmak, gezmek, uyumak ve yüzmek istiyorum...Ha bir de saunaya da her canım istediğinde girebilmeliyim!Allahım bir kere de bana bir kıyak yapsan? Olmaz mı?Olmaz?O zaman işe dönsem iyi olur:)En sevdiğim işime..Valla bak!!!!
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..