Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş görüşmesi

İş görüşmesi
 

bu kadarına pes dedim :(


Kurstan konuşkan, güler yüzlü 30 lu yaşlarında bir bayan arkadaşım, geçtiğimiz hafta gazete ilanı aracılığıyla başvurduğu bir inşaat şirketine iki kez iş görüşmesine gitmiş, farklı kişilerle görüşmüş, işe kabul edilmiş.

Pazartesi iş başı yapmış. Sekreterlik ve ön muhasebe göreviyle.

Diyor ki ; 40 yaşlarında bir bey, çok efendi , çok hoş, takım elbiseli , boynunda da medeniyet yuları.

Tanıştık, patronummuş.

İlk gün alışma evresi, akşam eve gittim.

Cep telefonumdan arandım, bir bey.

Benimle tanışmak istediğini, bir ilişki yaşamak istediğini falan söylüyor.

Dedim ki arkadaşlarımdan biri evde kaldım diye hayıflanmamdan sebep benimle dalga geçtiriyor herhalde :)

Kapattım telefonu, merak ettim aradım Gsm operatörünü, arayan kişinin ismini öğrendim.

Bir bayan ismine kayıtlı ama soy isminden hemen hatırladım ki bu benim cici patronum.

Ne yapacağımı ertesi gün ne diyeceğimi şaşırdım, işe gittim, öğlene kadar çalıştım.

Öğlen beni odasına çağırdı havadan sudan konuşuyor.

Ben de dedim ki beyefendi dün akşam beni arayan sizdiniz sanırım ama ben anlayamadım nedenini, şaka mı bu ?

Adam bana direkt çok beğendiğim bir tipsin, benim canım seks istiyor dedi. (!!!)

Ne diyeceğimi şaşırdım, hiçbir şey de diyemedim zaten.

Aldım çantamı çıktım.

Ben pörtlemiş gözlerle , kursun kantininde bir çığlık attım ki herkes bana baktı.

Yok artık dedim, millet kafayı mı yemiş?

Nerden alıyor bu cesareti, bu kızcağız yalnız olmasa, bir sevgilisi yada bir ağabeyi olsa, gitse o medeniyet yularıyla o sapığın boğazını sıksa değil mi ? hiç mi korkmuyor ?

Şaşırmış insanlar var aramızda, hem de tek derdi geçim olan, aciz kadınlara utanmadan, sıkılmadan, hiç lafı döndürüp dolandırmadan pat diye sapkınlık yapacak kadar şaşırmış , Allah ıslah etsin.

Arkadaşa da kızan olur şimdi, sessiz kalmasın falan diye , amaaaaan bir kez daha düşünün burası Türkiye.

Kimi kime şikayet edeceğiz , eşe dosta söylesen, gider bir şey yapar, o manyağı da insan yerine koyarlar, al başına belayı.

Polise , mahkemeye gitsen, bırak tacizi , tecavüze uğrasan, suçlu seni çıkarırlar.

İnsan olmak zor ama....
Kadın olmak ayrı bir zor bizim memlekette:(

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..