Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

İş hayatında kendini geliştir. Yolunu benden öğren

İş hayatında kendini geliştir. Yolunu benden öğren
 

İş hayatında kendini adım adım geliştirme rehberi


Eveet, sevilen yazının 2.'si çıktı! Üniversitede kendini geliştir yolunu benden öğren yazım üzerine neredeyse her gün 1 e-mail almaya başlayınca neden devamını yazmıyorum dedim ve işe koyuldum. Bu yazıdan önce bu yazıyı okumanız tavsiye edilir.

Şimdi, üniversite hayatını binbir keyifle, zorlukla bir şekilde geride bıraktın. Geriye dönüp baktığında özlemlerin  var, belki aşk acıların var, unutamadıkların var, yapamadıkların var. Bunlar normal. Ama şimdi iş hayatına her zamankinden daha çok odaklanma vakti.

Varan 1- Çiçeği burnunda çalışansın.Bir şekilde işe girdin.

Hala giremediysen hoop dön bu yazıyı tekrar oku. İşinden memnun musun, ilk günlerdeki gazı sormuyorum bir kaç hafta sonraki düşünceni soruyorum.
BağlantıN'olursa olsun her durumda parolan ''hayat boyu gelişim'' olmalı. Öğrenme hiç bitmez. Bunu hiç bir zaman unutma. Akademik hayatta hala neden 20-30 senenin öncesinin konularını anlatırlar? Neden sektörden insana ihtiyaç duyarlar. Hiç düşündün mü? Çünkü sırtını devlete yaslayıp maaşı ay sonunda tıkır tıkır almak kolay gelir çoğu hocaya. E napsın? Kanında kendini geliştirme duygusu yoksa devlet baba da onu buna yönlendirmiyorsa öğrencilerine 30 senenin öncesinin konularını güncelmiş gibi anlatır. Neyse... Neymiş, parolan ''hayat boyu öğrenme olmalı'' Hele senin gibi yeni yetme bir çömez için.  Şimdi bunları nasıl yapabilirsin, onlara bakalım.


İlk olarak teknolojiyi sev. Ve ne olursun, karıştır. Herhangi bir teknolojik aleti karıştırmaktan korkma. Yoksa nasıl öğrenebilirsin? Varsa cevabın söyle ben de öğreneyim. Ben bilgisayarın karşısına ilk oturduktan 5-10 dk. sonra kasasındaki güç kaynağını yakmıştım. Noldu? Güç kaynağı değişti, ama ben öğrendim. Karıştırmasaydım öğrenemezdim. Neyse bunu anladık.

Teknolojiyi sev dedim ya bunu hayatına dahil et. Sen yeni bir çalışansın. Kariyer hedeflerin var. Aksi halde bu yazıyı okumazdın ikimiz de biliyoruz.  Bilenin bilmeyene karşı üstün olduğu bir devirde yaşıyoruz. O yüzden teknolojiyi hayatının bir parçası yap. Nasıl mı? ...

Devamı: http://erencaner.com.tr/is-hayatinda-kendini-gelistir-yolunu-benden-ogren/

 
Toplam blog
: 4
: 1982
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Şu an Roy+Teddy dijital pazarlama ajansında ''Social Media Group Head'' olarak çalışmasının yanı ..