Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş ve kariyerden önce ne vardı...

Tarih, insana yüzyıllar boyunca birbirinden bağımsız olan iş kollarında başarılı olma fırsatını not aldı. Günümüz iş anlayışı ve görselliği içerisinde geçmişin izlerinden eser kalmadığını görmek, değişim kelimesinin eziciliğini başarıya bağlayanlar için bir kaçış tünelinin sonu olmayan girişi gibi gösteriyor.

Kısa vadeli sonuçları strateji kelimesinin altında uzun vadeliymiş gibi göstermek başarı olarak ifade ediliyor. Sonuç mu işsizlik..!! Çözümü nedir, sorunu ben kendi adıma cevapladım. Kısa bir hikaye ile ifade ediyorum. Orman yanıyor ve hayvanlar can havliyle kaçışıyorlarmış, küçük bir kuş gagası ile dereden taşıdığı su damlalarını yanan ağaçların üzerine bırakıyor ve tekrarlyormuş. Hayvanlardan bazıları gülerek sen ne yapıyorsun bırak su taşmayı kaç demişler. Küçük kuş '' Benim elimden gelen bu kadar '' demiş.

Bence haklı...

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 13
: 357
Kayıt tarihi
: 01.04.08
 
 

Teknoji ürünleri perakendeciliğinde yönetici olarak görev yapıyorum. ..