Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş yaşamıma dönüş

İş yaşamıma dönüş
 

İki senelik uzun bir aranın ardından iş yaşamıma geri dönüş yapıyorum.Pazartesi günü işe başlıyorum.


İki senelik uzun bir aranın ardından iş yaşamıma geri dönüş yapıyorum. Pazartesi günü işe başlıyorum.

Gerçi bu iki sene zarfında hayatıma hem sosyal anlamda, az da olsa maddi anlamda, hem de keyif almak anlamında birçok iş yaptım. Asla boş durmayı beceremeyen ve çalışma hayatına alışmış biri olarak , "İşleyen demir pas tutmaz" atasözümüzden hareketle işlendim durdum. Bakıyorum da en az çalışma hayatı içinde olanlar kadar çalıştım aslında ama onlar çalışmaktan sayılmıyor işte. Sabit bir gelir ve sigorta falan olmayınca. Ev hanımlığının ne kadar nankör bir iş olduğunu birkez daha kendime ispatlamış oldum.

Bu süre zarfında yaptığım en güzel işlerden biri de bu blog yazarlığı işiydi sanırım. Sırf kendim için yapmıştım ya bunu ondan belki de. Çok da keyif aldım. Kendi kendime el yordamı ile çokta anlamadığım bu bilgisayar dünyasında yer almış olmak beni çok mutlu etti. Veda yazısı değil tabi ki bu. Ben ne yapar eder buraya da vakit ayırırım. Eskisi kadar sık olmasa da artık burası da benim evimin bir köşesi. Herşeye olduğum gibi buraya da gereken özeni göstereceğim. Sadece belki yazıların sıklıkları azalabilir o kadar.

Duygularımı, düşüncelerimi, sevdiklerimi, beğendiklerimi, kızdıklarımı, üzüldüklerimi, yaptıklarımı, yapamadıklarımı herşeyi paylaşmaya devam.. Herkese sevgiler....

31.05.2008

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..