Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş yaşamında öğrendiklerim (ya da öğrenemediklerim)

İş yaşamında öğrendiklerim (ya da öğrenemediklerim)
 

Bu gün iş yaşamıyla ilgili bir kaç tiyo vereceğim haksızsam haksızsın deyin çünkü inanın çok doldum. Yıllardır öğrendiğim iyi niyet ve nezaket kurallarını yılan zehriyle süslememek için elimden gelen herşeyi yapan ben demekki hata yapıyormuşum diye düşünüyorum şimdilerde.

HATTA KESİNLİKLE HATA YAPIYORMUŞUM...

HATA 1

İnsanlara görevlerine göre değil insanlık derecelerine göre değerlendir.

SONUÇ

Hüsran.Çünkü kendi çapında bir şey olabilirler hatta size hiç bir şeymişsiniz gibi davranabilirler.

HATA 2

Merkezi bir şirkette çalışmak ve her suçu merkeze atmak.

SONUÇ

Tahmin edebileceğiniz gibi yine hüsran : ) bu sefer size yapılan saygısızlığı bile e merkez öyle yapıyor bende böyle yapıyorum diye kapatabilir yurdum insanı.

HATA 3

Kesinlikle ve kesinlikle insanlara yeni şanslar ver ((ver ki seni daha çok batırsınlar kendi işin yetmezmiş gibi bi de onların hatalrını telafi etmeye çalış))

SONUÇ

Bir hüsran daha insanlara kesinlikle benim gibi öyle 3 hak falan vermeyin 1. de hadi arkadaşım deyin.Nedeni çok açık insanlar ne yazıkki neyse o dur eğer işiniz biraz da kapasite isteyen bir işse yandınız.Ne yazıkki insanda rem bellek artmıyor aksine gün geçtikçe azalıyor.

HATA 4

Çalışın , Çalışın , Çalışın...

SONUÇ

Siz çalışırken başkaları yatıyorsa bunda bir problem var demektir.

daha bunlardan çok var bende inanın insan denilen hayvan a akıl sır erdirmek güç. Siz açıkça bir şeyi söylemedikçe sizin altınızı oyum oyum oyarlar.

Yeni iş hayatına atılacaklara bol kazançlar ve bu durumda BOL ŞANSLAR...

resim: insankaynakları.com kendilerinden resmi kullandığım site yetkilisi tarafından uyarıldım.siteyi gezerseniz harika karikatürler var ben şimdiden bütün kurumu onlarla donattım bile: )

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..