Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '06

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş yerinde flört

İş yerinde flört
 

Geçenlerde çok yorgun olduğum bir akşam üzeri,kanepemde uzanmış bir vaziyette dururken, Hülya Avşar'ın programını kızımla beraber izlerken.. Hülya Avşar'ın ortaya attığı bir soru dikkatimi çekti..

İş yerinde flörtü destekliyor musunuz?? iş yerinde flörte hangi gözle bakıyorsunuz?Olmalı mı olmamalı mı?

Cevabı merakla bekledim. Tabii ki çogunluk şaşırtıcı bir şekilde olmamalı dedi ve; hülya da şaşırdı bu sonuca.' 'ama nedeeen dedi.. ne zararı var flört etmenin.. eger evli degilseniz ve bekarsanız kime ne zararı var?.

İş yerinizdeki bir arkadaşınızla aranızda müthiş bir elektriklenme oldu diyelim.bu durumda en dogru davranış sizce, bu elektriğin önüne geçmeye çalışmak mı, yoksa oluruna bırakmak mı?

Üstelik çalışma tarzınız, ortak ilgi alanlarınız o kadar fazla ki.. önüne geçilemeyecek bir şekilde ilerlediğinizi görüyorsunuz.

Her sabah işe gelirken, daha istekli, daha bakımlı ve işinizde gün geçtikçe daha başarılı oluyorsunuz..

Bana sorarsanız(eşini işyerinde bulmuş biri olarak)hem avantaj hem dejavantajlı derim. Avantajları,onu işyerinde daha çok tanımaya fırsatınız oluyor. İnsanlara yaklaşımı, olaylar karşısındaki tepkileri, hayata bakış açısı,ne kadar güvenilirliğini sürekli birarada olmanız ortaya koyuyor.

Bunun yanı sıra tabii ki, bu elektriği birbirinize alıp verirken.. hareketlerinize dikkat etmek zorundasınız. Dedikodulara maruz kalabilirsiniz. Ve işinizden olabilirsiniz.

Yanii özel hayatla iş hayatı birbirine karışmayacak.

Biz eşimle bunu galiba çok güzel bir şekilde başardık ki; ondokuz yıllık bir evliliğimiz var.

İş yerinde flörtü sonuna kadar destekliyorum ben.

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..