Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İşaretlerle Aramız Nasıl?

İşaretlerle Aramız Nasıl?
 

Melek Rehberleriniz her zaman sizinledir ve sizinle birlikte olduğuna dair işaretler gönderir.”

Spritüel çalışmalara ilk başladığım günlerde, bu söz her söylendiğinde gülüp geçerdim. Şu Melekler de neyin nesiydi? Melekler vardı da ben mi göremiyordum, zaten tüm işler benim tarafımdan yapılmıyor mu? diye düşünürdüm.

O zamanlar başıma gelen her şeyin tesadüf olduğuna inanmıştım. Spritüel çalışmalarda derinleştikçe bir şeylerin beni izlediğini, yol gösterdiğini fark eder oldum. Örneğin arabayla tam bir yere çarpmak üzereyken aniden tehlikenin geldiği yöne bakma hissi geliyor ve kaza yapmaktan kurtuluyordum. İşaretler sadece koruma amaçlı olmuyor, bazen de bazı gerçekleri de hatırlatabiliyordu. İki sene önce Nepal’de bolluk ve şefkat tanrısı Ganesh’in tapınaklarından birini ziyarete gitmiştim. Tüm tapınaklarda olduğu gibi burada da bir sürü dilenci vardı. Tapınakta kendim için bolluk ve bereket diledikten sonra tapınağın çıkışında yerde demir bir para gördüm. Oradaki dilencilerden hiç birisi bu parayı fark etmemişti. Melekler sanki “bolluk ve bereket zaten orada onu fark etmeni bekliyor “ mesajını veriyordu. Üstelik böyle düşünmek çok hoşuma gitmişti.

Sonra onların bazı negatif yan etkileri olabileceğini fark ettim. İşaretlerin negatif etkisi onlara gerektiğinden fazla anlam yüklediğimizde ortaya çıkıyordu. İşte o zaman sürekli olarak çevremizdeki insanlara işaretlerimizin hikâyesinden bahsetmeye başlıyorduk. Ve bir müddet sonra işaretleri paylaşma hali, kendimizi ifade etme şeklimiz halini alıyordu. Zamanla bu ifade şekline öyle bağlanıyorduk ki hayatımızda gelişme kaydedemiyorduk. Aslında bu hale gelmemizde işaretlerin suçu yoktu. Sonrasında işaretlerin yan etkisinden kurtulmak için yapılacak en doğru şeyin işaretlerin yarattığı yansıma ile ilerlemek olduğunu fark ettim. Çözüm işaretlerle takım çalışması içinde olmaktaydı.

Peki, İşaretlerle takım çalışması içinde olmak ne demekti?

Bunu iş ortamından bir örnekle açıklamak istiyorum. Diyelim ki iş yerinizde önemli bir proje üzerinde çalışıyorsunuz. Patronunuz, haftalık gözden geçirme toplantılarından birinde, gelişmelerden çok memnun kaldığını söyleyerek sizi tebrik etti. Toplantı bittikten sonra ne yaptınız? Patronunuzdan gelen olumlu işarete rağmen ofisinize dönüp, projenin diğer adımlarını gerçekleştirmek üzere çalışmaya devam ettiniz değil mi?  Çünkü projenin sonuçlanması için hala size ihtiyaç olduğunu çok iyi bilirsiniz. Hiçbir zaman sürekli patronunuzun sizi methettiğini düşünerek zaman kaybetmezsiniz. İşte işaretlerle takım çalışması içinde olmak proje örneğinde olduğu gibidir. İşaretler, arzularımıza ulaşma yolundaki itici güçlerdir. Her zaman asıl oyuncu siz olmalısınız.  İşaretler ise size rolünüzü hatırlatan yardımcılar şeklinde olmalıdır. Sizi ilerlemekten alıkoyan işaretleri bir an evvel hayatınızdan çıkartmak kendinize yapacağınız en iyi iyilik olacaktır.

 

Sevgiler

Gerçeğiniz arzu ve isteklerinizdir.

www.yourwishisyourreality.com

Sibel.kavunoglu@gmail.com

  

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..