Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

 
Kategori
Siyaset
 

İşçi Partisi

İşçi Partisi
 

İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, CNN Türk'te Cüneyt Özdemir'in sunduğu 5N1K programına konuk olmuş.

Ben yeni izledim.

Bir soru üzerine Perinçek mealen; "PKK silahları bıraksın, herkes dağdan insin, PKK örgütünü dağıtsın bir genel af çıkaralım" diyor.

Özdemir biraz da hayretle; "Bu 'Genel Af'a Abdullah Öcalan da dahil olsun mu?”

Perinçek'in yanıtı net: "Şimdi efendim bakın. Genel af ne demek? Kanunları insanların hepsine uygulamak zorundasınız."

Yani; 'beni çıkaran güçler, terörist başının çıkması için kamuoyu oluşturmak için saldılar' demenin siyasetçesi.

Sırtımda bir acı hissettim...

Meydanlarda tanıdığım pırıl pırıl TGB'li gençler geldi gözümün önüne,

İki gece de olsa aynı kaptan yemek yediğim, yaklaşık dört yıldır Silivri Cezaevi'nin karşısında 'VATAN Nöbeti' tutan gönüllüleri hatırladım,

Sırtımda bir acı daha hissettim...

Sırtına aldığı akrebi karşı kıyıya geçiren kurbağanın hissettiği türden bir acı...*

Nokta.

İZMİR, 11 Nisan 2014.

*11 Mart 2014 tarihli, 'Bu da mı montaj' başlıklı yazımda anlattığım hikaye.

 
Toplam blog
: 159
: 1303
Kayıt tarihi
: 19.06.12
 
 

1963 yılında Balıkesir'in şirin ilçesi Erdek'te doğdum. Yüksek lisans eğitimimi Dokuz Eylül Ünive..