Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İşe Başlıyorum

İşe Başlıyorum. Karantina bitiyor. On üç marttan beri karantinadayım. Dışarı çıkmadım sadece üç kez başlangıçta dışarı çıktım. Şeker gibi adamım. 2000’li Yıllardan beri şeker var. 2010’dan sonra ilaç tedavisi devam ediyor. Bağlı olarak tansiyon ve nörolojik ilaçlar kullanıyorum. Kare kod alamıyorum. Bir hazirandan sonra tek hekim raporu aldım. Bu gün arkadaşlar aradı genelge değişmiş. Bizde sorduk soruşturduk şekerden dolayı ağır rahatsızlıkları olanlar idari izinli sayılıyormuş. E-Nabızda ilcalar tedaviler görünüyor. Ama kare kod alamıyoruz  o yüzden işe başlıyoruz. Salih Arıkan. Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..