Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşe gidiyorum Çeşm_i Siyahım

İşe gidiyorum Çeşm_i Siyahım
 

http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?galeriid=4597&ver=6727


Günlerden Pazartesi, zamanlardan Bayram Arefesi. Ve ben İşe gidiyorum Çeşm-i Siyahım. Yani bu adalet mi kardeşim şimdi. Ey dostlar duyun sesimi en derhalinden. Milletim 9 gün tatil yapacak ve ben 3 gün tatil yapacağım. İş mi bu şimdi. Evet iş. Patron öyle istiyor arkidiş.

Yola çıktım isteksiz isteksiz. Baktım bir Allah'ın kulu yok sokaklarda. Sanki hayalet şehir olmuş. İçime bir sıkıntı bir sıkıntı sormayın a dostlar. Zaten oruçluyum kafa bi dünya olmuş, bir de sokakların bu adaletsiz sessizliği beni daha da buhranlara sürükledi. Bak şimdi nasıl canım sıkıldı. Tabi canııım. Neden olacak sadece insanlar çalışırken işe giden amele versiyonundan dahili olmak insanı kasvetlere sürüklüyor. Balçık çamura saplanmış danalar gibi hırs hırs öfkelerle ayaklarımı sürüye sürüye iş servis yollarına düştüm talihsiz insancık.

Servise bindiğim yere vardım. Ccccıkkk ! Kimse yok. Nerde her sabah servis bekleyen 100 kişi? Nerde bu işçi kardeşlerim? Neyse bindik bir servise gidiyoruz alamete. Yarım gün de olsa bakalım nasıl geçecek bu Bayram Arefesi çalışması ? Hem de işe yarım saat erken varınca servisim ! . . .


HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAAAAAAAR.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..