Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İşgal

İşgal
 

Beklesem gelir misin?


Şehrimin sokakları ıslak, yokluğundaki gözlerim gibi

Sen kokuyor desem değil ki

Derin derin içime çeksem de havayı sana dair bir zerrecik yok-keşke olsa-

Kararan, birbiriyle yarışan bulutlar umutsuzluk taşıyorlar ve bırakacaklar üzerime biraz sonra

İçimde küskünlük sana ve dışarda umutsuzluk yağmuru

Eski ben olabilir miyim bu saatten sonra?

Neye evrildiğimi bilmeden zamana teslim ruhum

Tuzlu suyu vuruyor sözlerinin, denizden ve söylediğin günden kilometrelerce ötedeyken

Yapışıp kalıyor saçlarıma, tenime, dudaklarıma

Çıksa sesim belki bir haykırış olacak ismin, ama yok...

Arasam sesini duysam hiç değilse, korkuyorum yalanlarından

Yaralarım hala sarılmadı, yenilerini eklemekten kaçıyorum, canım çok acıyor sevgilim

Sevgi-lim- dediğim tek adamdın bilseydin... Bilmedin

Belki sevmeyi bilmeyen bir kalpti seninki, ben değildim sevilmeyen

Bilemedim hiç inan

Sevildin ve hala öldüremediğim bişeyler kıpırdanmakta sol yanımda

Kıvılcımlar misali yakan, şifasız bir dert gibi ağrıtan

Zalim bir matkap, yürekte çalışan

Gülerek yürürken şehrimin sokaklarında bir anda bir kaldırım taşında canlanan anınla düşen yüzümdesin

Tam orada bıraktım derken sinemanın afişinde

Seni düşünmeden içilemeyen kahvemde

Bu kadar senle doluyken sensiz olmak çok tuhaf biliyor musun?

Belki seni sevmek için sana ihtiyacım bile yok...

Şuna baksana sen hanidir yoksun ama yüreğim sürekli sevginin işgalinde...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..