Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

İşgencesiz tatil

İşgencesiz tatil
 

Tatlin en keyifli olanı eşinizle veya varsa çocuklarınızla birlikte olanıdır kuşkusuz. Bir de eğer yalnız yaşıyorsanız, anlaşabileceğiniz arkadaşınız veya dostlarınızla olan tatiller güzeldir. 

Tatil bu, zeytin ağacı değil..Belki tüm yılın yorgunluğunu atacağınız veya bayram nedeniyle ev ve iş ortamınızdan uzaklaşıp kendinizi yenileyeceğiniz bir kaç gününüzdür.. 

Böylesine önemli özel günlerinizde bir de anlaşamadığınız, daha doğrusu anlaşabildiğinizi bildiğiniz ve tatilde nasıl biri olduğunu çözdüğünüz birisi ile tatil yaptığınızı düşününüz. Aklınıza bile getirmek istemiyorsunuz değil mi? 

Tatilinizin en keyifli anlarınızda, o tutturmuş illa mangal keyfini yapalım diye. Oysa ne mangal yapmaya ortam vardır ne de araç-gerç.."Bak, güneş-deniz-kum çok güzel" dersiniz..O anlamaz, tutturur da tutturur mangalı..Hayır, araç-gereç alınacak, mangal yapılacak.. 

Ne dersiniz böyle bir tatile? "Aman ben almiyim böyle bir tatili" dediğinizi duyar gibiyim.. 

Ben de öyle yaptım bu bayram tatilinde. 

Almadım. Yalnız başıma tatilimin keyfini yaşadım. Aldım aracımı, Yalova-Bursa-Uludağ güzergahında dolu dolu tatilimi yaptım. Yalnız hissetmedim kendimi. Bol-bol çocuk sevdim, teleferikten fotograflar çektim, kestane şekerimi, kebabımı yedim, şelalede dinlendim, suların akışını içime doldurdum ve döndüm.. 

Duyguyla beslenen biri olarak, özellikle tatillerin paylaşılınca daha güzel ve anlamlı olduğunu biliyorum ama yukarıda da belirttiğim gibi anlaşamadığınız veya tatil esnasında olumsuz şeyler yaşamaktan yalnız tatili tercih ederim. 

Ben de öyle yaptım..İyi de yapmışım.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..