Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
982
 

IŞİD icat oldu mertlik bozuldu!

IŞİD icat oldu mertlik bozuldu!
 

internetten alınmıştır


Köroğlu, tüfek icat oldu mertlik bozuldu, der... Kılıçlarını çekip bilek gücüyle kozlarını paylaşan yiğitler gitmiş,  tüfek sayesinde ta uzaklardan insan vuran "itlere" kalmıştı meydan...

Köroğlu buna isyan etti ama zamanın zalimleri, tüfeği bile yiğitlikten saydıracak nice hain silahlar icat etti...Bir düğmeye basınca bir şehri yok edecek hain silahlar...

Ama ben insanlığa iki dünya savaşında milyonlarca cana mal olan bu silahlardan bahsedecek değilim...Emperyalist silah tüccarları, insan öldürmenin bin bir yolunu buldular; bir bir çeşit silah icat ettiler.

Dünyayı  karıştırarak sömüren bu güçler, silah icat etmekle kalmadılar, bu silahları kullanacak terör örgütleri de icat ettiler.

Terör sayesinde ülkeler bombalanıyor, işgaller gerçekleşiyordu...Terör bahane, sömürü şahane, mantığı işliyordu.

IŞİD'in mücitleri, bir an bile gözlerini ayırmadıkları Ortadoğu-ki İslam dünyasıdır-yu yeniden biçimlendirmek ve sömürüyü sürdürmek için icat ettiler mekanizmayı..

Nasıl olduysa oldu, Irak ve Suriye topraklarında bir IŞİD ortaya çıktı...Saçı sakalı bir birine karışmış, ellerinde tevhit bayrakları, dillerinde Allahüekber kafa kesen tipler...Bunlar sadece kafa kesmiyor aynı zamanda eylemlerini filme alıp dünyaya servis ediyorlardı.

Adeta, gelin bizi kovalayın, biz çok vahşi bir örgütüz, bizim sayemizde buraları bombalayabilir, insanları öldürebilir ve yeniden işgal yollarını bulabilirsiniz, diye haykırdılar.

Bu sesi "leş kargaları" duymaz mı!... Elbette duyar... Zaten, proje onların projesi... İcat ettikleri IŞİD sayesinde dünyanın "Beşli Çete"si cinayet kuşlarını bölgenin üzerinde uçurmaya başladılar.

Güya hepsi IŞİD'ci avlıyor!!!... Oysa bizim gördüğümüz manzara şu: Milyonlarca masum insan ölüyor, milyonlarcası yerini yurdunu terkediyor... Ortalıkta ölen IŞİD mişit yok... Bir oyun oynanıyor ki Şeytan bile parmak ısırır.

Uçağına yakıt ve bomba yükleyen Suriye üzerine geliyor... Neymiş, bunların hepsi IŞİD avcılığı yapacakmış... İyi de, dediğim gibi avlanan masum Müslümanlar, parçalanan aileler, yıkılan yuvalar yurtlar... Daha ölmüş, öldürülmüş iki IŞİD'ciyi yan yana görmedik!!

Dehşetli bir oyun oynanıyor gerçekten... IŞİD diyen uçağını alıp geliyor ama Rus'un yaptığı gibi gidiyor Türkmenleri bombalıyor...Türkmen Müslümanlardaki sakalı gören "içimizdeki Ruslar" da, bunlar nasıl Türkmen, Türkmenin sakalı olur mu, diye Rus'a arka çıkıyor.

Eskiden her sakallıyı "deden" sanma derlerdi, şimdi her sakallıyı "IŞİD" sanma demek lazım... Çoğu, ateist, komünist bu tipler, Dıyarbakır kalkışmasında sırf sakallı diye nice insanları katlettiler.

Yani, Suriye'de birbirine karışan sadece saç ve sakal değil; Suriyede katil, masum, cani, mazlum hepsi birbirine karışmış durumda. Öylesine karışmış ki, her an her şey olabilir...

IŞİD bugüne kadar kaç insan katletti bilmiyorum... Ancak, IŞİD'i vuruyoruz bahanesiyle katledilenlerin IŞİD'in vurduklarını kat be kat aştığına eminim.... İnanmayan otursun saysın!!

11 Eylül'de İkiz Kuleler'e uçaklar daldığında burada 3000 kişi olmüştü ama bunu bahane eden Amerika ve onun Evangelist Başkanı, Irak'ta yüz binleri katletmişti. Oyun aynı oyun...

Her zamanki tavşana kaç tazıya tut oyunu... Putin bile, IŞİD avlıyor Suriyede!!!... Putin'in IŞİD dediği sakallı Türkmen kardeşlerimiz... Aynı Putin, Müslüman Türkiye'yi "İslamlaşmakla" itham ediyor... Bu Putin'in içimizdeki adamları da "sakallı Türkmenleri" Türk saymıyor!!..

Dışımızdaki zalimlerin zulmünden, "içimizdeki beyinsiz"lerin ihanetinden Allah'a sığınalım....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba Ali Bey...Hele som zamanlarda "adı var, sanı yok" gibi...Herhangi bir yere saldırdığını duymadım. Gözümden kaçmış olabilir mi?...Selamlar.

cdenizkent 
 05.12.2015 13:20
Cevap :
Aynen öyle deniz bey...Hayalet gibi...Herkes varlığından söz ediyor ama TOYOTA marka kamyonetlerle gezdikleri bir kaç klasik görüntüden başka bir şey yok...Oysa, tüm dünyanın en güçlü orduları onları bombalıyor...Eğer gerçek olsalar bu bombardımana insan mı dayanırdı...Olsa olsa bunlar hayalet!!..Teşekkür ederim...Selamlarımla  05.12.2015 16:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1617
Toplam yorum
: 4205
Toplam mesaj
: 224
Ort. okunma sayısı
: 789
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster