Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Işıklarda Hayattan Silinmiş Cam Silici Camsil Çocuklar

Işıklarda Hayattan Silinmiş Cam Silici Camsil Çocuklar
 

www.nethaber.com


Yer : Kartal Sahilyolu Işıklar

Olay Konusu : Işıklarda Hayattan Silinmiş Cam Silici Camsil Çocuklar


Saat 12:35 suları...Hikayemizin kahramanı Cüneyt Bey Cevizli istikametine doğru ilerlemektedir. Ve Kartal Sahilyolu'nda ışıklara takılır. Işıklara şöyle takılır : " Naber lan ışık . Senin de rengin belli değil he. Bi kırmızı, bi sarı, bi yeşil ne ayaksınız siz ya ? “ diyerekten muhabbete turp sıkmakta olduğumuzu seziyoruz ve devam ediyoruz . Bildiğiniz gibi ışıklarda bekleme süresi 96 dakika. Bazı yerlerde de değişebiliyor bu süre. Bu süre içinde çay, kahve, espresso vb. içecekleri hiç acele etmeden içebilir, iki kişi iseniz hemen orada bi batak oynayabilir, dört kişi iseniz de okeye dönebilirsiniz. Hatta abartmıyorum gastelerin verdiği kocaman bir çengel bulmacayı bitirme lüksünüz bile var. Bu örnekleri fazla şişirmeden çoğaltabiliriz kanımca. Tam bu sırada ışıklarda bekleyen sürücüleri bir av gözüyle bekleyen “ Camsil Çocuk “ dediğimiz 11-12 yaşlarında bir evladımız kulaklarını diker ve bekleyen balığımıza oltasını atar.


Camsil : Abi siliyim mi ?


Adam : Hheeh ! One be ! Allah sizin cezanızı vermesin ya. Ödümü kopardın. Velet ! Defol git pisletme camımı. Daha yeni yıkattım arabayı.


“ Kalan süre hala 25 saniye. İstersen daha da uzatabilirim. “ ( Bu ışık cihazından yapılan uyarı anansu idi ) :))


Camsil : Abi bidur ya. Talih kuşu başına sıçtı haberin yok. Eskisinden daha değişik yapcam camını. Senin camını ben var ya çok pis silerim.


Adam : Lan git ! Başımı belaya sokma benim. İnerim bak şimdi aşşaa. O cama seni cd diye yapıştırırım.


Camsil : Vaay abime bak seen. Bize dikleniyor da bünye olarak.

Adam : Bak çocuk seni iner bir güzel döverim. Camım temiz dedim sana. İmdaaaaaat poliiiiiis cama kast var. Camıma göz diktileeeeeer ! Camımı alacaklar gözgöre göre.


Camsil : Ya dur be abicim. Dur anam bee. Bak silerim diyorum. Abi diyorum. Hayattan sildirme kendini bana.


Tam bu sırada ışıklara bir Trafik Polis ekibi yanaşır. Sirenini öttürerek ikazda bulunur ve olay yerine intikal-i iştirak eder. ( vayy bee ne biçim konuştum ).


Ve olan nedir ? Fısss !

Polis gelir der ki :


Polis : Beyler ne oluyor burada ? Korkarım siz kavga ediyorsunuz.

Adam : Valla memur bey. E korkuyosan kavga etmeyelim. Ne dersin ? Ya abicim şu velet varya şu velet. Beni gıcık etti yaauu. Camıma vantuz ya da ne biliyim vanşeker :)) gibi yapıştı çıkmıyor. Kuşun sıçtığı bile daha kolay çıkıyor camdan. Bi kaynar su döküyorsun çıkıveriyor. Ama bu ? Allaaaaaah düşman başına verilmesin.


Camsil : Yalan amirim yalan. Kendi gelip camımı silmeye ne dersin diye büüle sapıkça yaklaştı ben burada beklerkene. İftiracık eder bu bana. Ben te bundan şikayetçiyim.


Polis : Sus lan velet ne amiri. Ben sadece düz polisim :)) ütülenmiş anlayacağın :) İkinizin de ne b*k olduğu belli deği ki. Buyrun sizi götürelim merkeze konuşturalım herkese :)) Yürüyün bakalım merkeze doğru şöyle. Ama merkezden kaçmayın tam ortada olun deeermişiiiim :)) Hadi bakalııım.


O sırada Merkeze gitmişler bile . . .


Amir : Anlatın bakalım beyler. Neyi paylaşamıyorsunuz ? Eğer paylaşamıyorsanız sizi şu 200 metre ilerde sağdaki paylaşım sitesine gönderelim :)) mu ha ha ha. . .


Adam : Hııı çok komiiiik. Valla gülmekten tıkalı olan damarlarım açıldı basınçla !

Camsil : Heheheheeeeeee :)

Amir : Gülmeyin l*n ! Burada sitent ap mı yapıyoruz ? Siz kesin lüzumsuz bir iş için geldiniz buraya. Oğlum Ahmet çıkar şu ikisini dışarı kendi aralarında anlaşsınlar. Hatta kavga raporu düzenlesinler. Hasar yok ya da var diye :) Çıkın lan dışarı siieeeee. . .


Arkadaşlar dışarı çıkar ve kendi aralarında anlaşırlar. Herkes kendi yoluna gider. Biz çıkalım kerevetine :))) Gördüğünüz gibi bizde bu tür olaylar küçük görülür. Hatta hiç görmezden gelinir. İki kişininkonuşması dinlenmez bile. Işıklarda bekleyen can sıkıcı ve cama su sıkıcı çocuklara bir önlem alınmaz. Yanlış bir ülkede yaşıyoruz sanırım. . . Siz ne dersiniz ?

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..