Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Yolculuk
 

Işıklı sular

Işıklı sular
 

Kalbimde ışık ışık akan sular var. Şirinler çizgi filmindeymişim gibi hissediyorum şu an. Üstüm başım mavi. Kalbim gökkuşağı...

Başımı otobüsün camına dayayıp düşüneceğim bu gece. Yalnız yol alırken gecede inanacağım güzel günlerin geleceğine.

Şiirler ışıldayacak belleğimde ve o zaman ağlayacağım huzurla, mutlulukla.

Yarın güneş başka bir şehirde doğacak benim için. İnsanım ve biliyorum ki hatalarımı düzeltmek için soluk almaya zamanım olacak o şehirde.

Burada kaybettiğim Yasemin'i orada bulmaya gidiyorum. Kalbimdeki ışıklı sulardan bahsetmemin sebebi belki bu...

Buraya döndüğümde kalbimdeki ışıklı sularda yıkanacağım. Ama şimdi yola çıkma ve yeni şehirde soluk alma zamanı...


 
Toplam blog
: 14
: 608
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Yasemin Şenyurt 1980 yılında İstanbul'da doğdum. Şu anda Ankara Üniversitesi Sistematik Felse..