Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Işıl ay

Işıl ay
 

eskisi olmayanın yenisi olmazmış..


Şimdi görsen beni
Sapsarı kesilirsin
Hayal kırıklığını yılların sayısına bölmeyi bilemezsin
Hoş matematiği hiç sevememiştin
*
Görsen beni
İçin sızlamaz bile
Çünkü sen sızıyı hayata çevirebilenlerdensin
*
Ben gördüm seni
Senelerce aynı semtte olduğumuz halde
Bir kere bile karşılaşmamışken
Hoş, ehliyetim yok senin yoluna çıkmaya
*
Kahrolası sanal alemde gördüm seni
Çocukluğunda, ilk gençlik yıllarında o hiç uzamayan saçların uzamış
Hep hayalini kurduğun sarı saçlara kavuşmuşsun
Yadırgadım dışladım sarı saçlarını
Kahverengi saçlarını hayal ettim, ı-ıh olmamış dedim
Sonra sonra,
Çok değil yirmi dört saat sonra
İlk hırsım, ilk öfkem, paniğim, kavgam geçtikten sonra
Alıştım sarı saçlı haline, kızkardeşin, annen baban..
Hepinizi nasıl da özlemişim..
*
Tam, yapmam gerekenler listesi çıkarıp kendime düstur çekmeye çalışırken..Bir şekilde keskin bir bıçakla yollarımızı ayırdığımız; çocukluğumuzun, genç kızlık bunalımlarımızın sadece ikimizce tanığı olduğumuz; senelerce en değerli varlığım olan ve onun fikrince de en değerlisi olduğum..
*
Şimdi görsen beni..
Elbisem eskimiş, içim lime lime hayatı kemiriyorum
Ben gördüm seni..
Saçların sarıydı, gözlerin ışıl ışıl
Ve yolunda hiç bir kırmızı ışık yoktu..
Yine senden bir adım önde acı çekiyorum
*
Görmez olaydım seni..
lades: https://www.youtube.com/watch?v=xr1spyw58dA
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..