Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '12

 
Kategori
Tiyatro
 

İsim, şehir, hayvan

İsim, şehir, hayvan
 

Yılmaz Özdil sizlerin de bildiği gibi Hürriyet Gazetesi'nin değerli yazarlarından birisi.

Gazetedeki yazılarını internet gazetesinden sürekli okur, kaçırmamaya çalışırım. Gazete

yazılarından derlediği" İSİM, ŞEHİR; HAYVAN "adlı kitabını da kısa zaman önce çıkardı.

Bu kitaptan bazı bölümler Gencay Gürün TİYATRO İSTANBUL tarafından tiyatroya uyarlanmış.

Ben de nihayet bu oyunu izledim. Metin Serezli'nin yönettiği oyun tek kelime ile harika.

Ayakta alkışlandı. Çok beğendim.

Bizim toplum olarak hafızamız zayıf. Kendimden pay biçeyim. Günlük gazeteleri

okuduğum, gündemi takip ettiğim halde çoğu olayı unutmuşum.

Olanlar insanı çok şaşırtıyor. Bu da mı olmuş dedirtiyor. Fıkra gibi..

Ağlanacak halimize gülerek ayrıldık tiyatrodan.

Size tavsiyem olanağınız varsa (bulunduğunuz şehire gelirse) kaçırmayın, mutlaka izleyin.

Başta YILMAZ ÖZDİL olmak üzere Tiyatro İstanbul'un oyuncuları ve tüm emeği geçenlere

teşekkürler. 

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..