Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Özel Günler
 

İsim gerekmez gününüz kutlu olsun

İsim gerekmez gününüz kutlu olsun
 

Misketlerimi ütenler, kurşun askerlerini kırdıklarım…

Kedimin canını yakanlar, kuşlarını özgür bıraktıklarım…

Kan karıştırıp kardeş olduklarım, bir ünite kan için yalvardıklarım…

Bisiklet yaralarıma şefkatini merhem yapanlar, kurşun yarasına gözyaşımı bastıklarım…

Okul tuvaletinde sigara gotiğimi paylaşanlar, rakısının ilk yudumunu sigarasının sonunu paylaştıklarım…

Meydanları inlettiğimiz marşlarla bağlandıklarım, görüş gününe gülüşümü bıraktıklarım…

Serçe parmağımın sıcağıyla ısınanlar, sarmalayan kollarında donduklarım…

Omzunda ağladıklarım, kollarımda güldürdüklerim…

Alnımdan öpenler, ellerini öpmekten gurur duyduklarım…

Vefasızlığıyla kabulüm olanlar, bir “ merhaba” sından kaçtıklarım…

Unutulmaz hatıralar bırakanlar, unuttuğum yıllarımı bıraktıklarım…

En yorgun sabahlarıma doğanlar, en dingin gecelerimde ölenler…

Özgürlük yolunda evimi bağışladıklarım, bir jeton parasına yalvartanlar…

Kapımı çalmasına ömrümü vereceklerim, sokağından geçmek istemediklerim…

Balonlarla-pamuk şekerlerle-hüsnüyusuflarla kalbime yol açanlar, bir bakışla kalbini kırdıklarım…

Yaşattığım mutlulukları ateşe atanlar, yaşattığı bir dakikayı pamuklara sarıp sakladıklarım…

Dizlerinde huzur bulduklarım, saçlarını okşayarak uyuttuklarım…

Sayfalarca mektup yazdıklarım, yazdıkları mektupları açmadan yırttıklarım…

Yağmur kokulu ıslıklarıma şiirler yazanlar, yazacağı bir harfe adaklar adadıklarım…

Suçuna ortak olduklarım, cezasını bir başıma yaşadıklarım…


Sırdaşım olanlar, sırrını mezara taşıyacaklarım…


Liman bilip sığınanlar, fırtınasından savrulduklarım…


50 yıldır sevgisine doyamadıklarım, sevgimle şımartmaktan bıkmadıklarım…

Bir rüzgâr gibi esip geçenler hayatımdan,

Yağmur olup toprak kokusunu yüreğime salanlar,


Yani,

Hayatıma hâlen tanıklık yapan canlar, hayatımdan bir şekilde çıkardıklarım, beni hayatından çıkaranlar, dünya yolculuğu sonlananlar… Bir bilseniz… Bir bilseniz ki bana kattıklarınızla, benden aldıklarınızla hepinizin benim bu günümde ne çok emeği var… Çok sevdim / sevildim, saydım/sayıldım ama hepinizi sevdiğimi saydığımı söyleyemem yine de hiç birinize kırgın değilim, kinim yok, nefret duygusu taşımıyorum ve neden bilmem bu gün hepinize bendeki emeğiniz için teşekkür etmek ve bu günü kutlamak istedim...


Hayatıma uğrayan herkese çok teşekkür ederim... “ İsim Gerekmez Gününüz” kutlu olsun…

Sevtap Özkahraman

(08/04/2009 – Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..