Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İsim koyamıyorum...

İsim koyamıyorum...
 

Bana gelişini düşünüyorum da tebessüm ediyorum yandan çarklı. Bir yanım öylesine mutlu bir yanım öylesine hüzünlü ki.

Sevimli, anlayışlı, şefkatli, ilgiliydin. Sevmeye özlemeye korkuyordum seni. Ama öyle alışştırdın ki beni kendine.

Seni görmeden sesini duymadan yapamaz olmuştum. Sonunda bende seni seviyor ve özlüyordum. Sen haykırırken sevgini ben kıkır kıkır gülüyordum ya hani, tam tersi olduk bir anda. Bağırmak istiyordum ya ben, işte ben de seviyorum sonunda özlüyorum aradığımı buldum demek için haykırasım geliyordu....da susuyordum.Sonra seni seviyorummmmm diyor derken yine korkuyordum ya kaybedersem ya şımarırsa ya beni eskisi gibi sevmezse diye.

Bir anda etrafın dolmaya başlamıştı artık aday konumuna düşmüştüm. Dişiler artıkça benim dişiliğim sende önemsiz kalıyordu. Beynimde acabalar başlamıştı. Ne yapsam ilgisini çeksem eskisi gibi beni sevse....

Triplerim başlamıştı tabi özledikçe bulamıyordum seni, sense bu triplerden uzaklaşmaya başlıyordun.Şahtın ya şahmaran olmuştun artık. Gitgide uzaklaştığımızı hissediyordum. Ben yaklaştıkça sen kaçıyordun...

İlk kez güvenmiş olmanın sevmenin ve seçmiş olmanın acısı ile dağılmaya başlamıştım.Toparlanmaya çalıştıkça etrafımdaki cinslerinin sayısı artıyordu. Hepsine boncuk takasım vardı ama hepsini toplasam bir sen etmiyorlardı. Sen başkaydın...

Biliyorum son demlerine geliyoruz sana desem ki gel hep yanımda kal benim ol benimle kal buna cesaretim yok hayır dersin diye korkuyorum.

Korkunun ecele faydası yok derler ya hani bak senin cinslerin etrafımda artıkça artıyor birini alıvereceğim yoksa sen dişilerle ilgilenirken ben gideceğim haberin olsun desem sen de bana sakın ha beni bırakma desen Naşide Göktürk gibi bende sana ne derdim biliyor musun sensiz güneş doğmuyor ....

Kaybediyorum seni beni kaybetmeye başladığın gibi....

Artık kayıpsın..ben de kendimi sende kaybettim....

Bana sımsıcak kollarını açan patileri ile ruhumu okşayan herzaman yanımda olan köpeğimi kaybettim....

Kayıp ilanı :

Çok sevdiğim köpeğimi kaybettim ,

Görenler duyanlar bana bildirsin lütfen....

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..