Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '17

 
Kategori
Oyunlar
 

İsim şehir hayvan

İsim, şehir, eşya oyununu oynamayan yoktur sanırım...

Çocukluğumuzun en önemli oyunlarından birisiydi ve çok severdim. Keyif alarak oynadığım oyunlardan birisiydi. Ama dün 5. sınıfa giden Azra ile oynarken aldığım keyifi hiçbir zaman almamıştım. 

Eğitimci olmam sebebiyle çocuklarla aram iyidir ve iyi anlaşırız. Bir frekans bulup ordan muhabbete devam ederim çocuklarla. Dün akşam teyzemin torununun doğum günü partisi vardı. Oraya gittik ve evde eski öğrencisi minik bir misafir vardı. Yukarıda bahsettiğim Azra. Her çocuk gibi bizleri ilk defa gördüğü için çekindi ama ben onunla konuştukça açıldı ve hadi isim şehir hayvan oyunu oynayalım dedim. Evdeki herkes bu yaşta oynadığı oyuna bak deyip kendi aralarında gülüştüler ama sonra...

Azra oyunu kendi belirlediği kurallara göre oynamayı seven bir çocuk :) Oyunda bitki yazılacak yere yemek de dahil olur dedi. Oyunda sıra G harfine gelince bitki yazılacak yere GOFRET yazdı ve 10 puan olarak kabul etti. Gülmekten gözümden yaş geldi ve evde oynamayan herkes pişman oldu.

N harfinde isim yerine Nane de yazınca oyun çığırından çıktı ben de artık saçma sapan şeyler yazmaya başladım.  E harfinde hayvan yerine Elephant yazdım ve Azra kabul etti  :) 

Şimdi aklıma gelmeyen daha çok saçma sapan kelime yazdık :)

 

O kadar keyif aldım ki en kısa zamanda yeniden Azra ile bu oyunu oynamak istiyorum.

 
Toplam blog
: 17
: 432
Kayıt tarihi
: 07.01.14
 
 

Tarihçi ..