Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

işimiz hizmet gücümüz sizsiniz

işimiz hizmet gücümüz sizsiniz
 

Yeter ya şu seçimler bitse de seçilenlerin gerçek yüzünü görsek de kurtulsak şu işkence bayrak, hoparlör pisliğinden. İnanın bana zerre kadar güveniyorsam birine ( Muhtar adayları hariç. Onlar kendi yağlarında kavrulmaya çalışıyorlar. ) gelin yanıma. Bunlar var ya insanda akıl bırakmazlar ya. İnsan bu karmaşadan, gürültüden, ses, afiş pisliğinden kime oy vereceğini de sapıtır. Ya ben acaba kime oy verecektim ? Filanca adaya mı verecektim oyumu gibilerinden...

İnternet ortamında gezinirken seçimler ve adaylar hakkında bir karikatür beni ihya etti gülmekten. Ben de sizinle paylaşayım dedim. Ya şuanda internette dolaşmak o kadar güzel ki anlatamam size. Anons yook, etrafta birbirine girmiş çeşit çeşit parti bayrağı yook, afiş yook, karşınıza çıkıp yalakalık olsun diye karanfil dağıtan yook , o gıcık parti sloganları yook, yok oğlu yok... Oh be dünya varmış burada. İnanır mısınız , bizim mahallede bir muhtar adayı 2GB'lık Usb bellek dağıtıyordu bedavaya. Herkese zorla tutuşturuyorlardı. Oyunuzu bana verin efendim. Sizin hizmetiniz için varız biiiz.... Tabiii ne demessiin :))) Fazla uzatmadan hemen yazmaya başlıyorum.


MEHMET ÖZGÜR' ün çiziminden alıntı yapılmıştır.


Merhaba ablacım . Ben Pak Partiden geliyorum. Şeyy... Ben bir fincan oy alacaktım sizden... Bizim partiyi seçerseniz seçilme yaşı 4'e inecek, seçme yaşı 32'ye çıkacak. Cumhurbaşkanını eniştem seçecek, askerlik kısalacak, sevişmek uzayacak. Biz hem Atatürk'ün hem de Müslümanlığın hastasıyız. Nasrettin Hocanın torunuyuz, Mevlana'nın yeğeniyiz. Alevi, Sünni, Kürt, Laz hepsinin yanaklarından öpüyoruz. İzmirli kızları nefis buluyoruz. Eşcinsellere, travestilere de saygımız büyük. Bizzat benim dayım travesti zaten...

_ Abbbaaaooovv... Bir bardak su vereyim mi sana ? Yavruuum dıkkanmışsın sen yalakalık etmekten. Kendine gelirsin .. Vuuıııııyyyyhh..

Ver ver ablaa. İçine biraz Anadolu'dan ayran, batıdan kola koy. Yanında Tekirdağ'dan rakı, Adana'dan şalgam getir. İstersen rakıyı içmem, günah diyorlar. Şalgamı da enseme sürerim. Burnumdan Çorum leblebisi çıkarabilirim. Ne istersen yaparım ablaaaağğğmm. Bi kere öpiyim mii ... ?

_ Vııyyyyh . Vışşş. Yavrooooom yazık sana. Yalama olmuşsun sen yahuuu. Dıkkandım haa ... Terledim haa. Memelerimin altı sugibi oldu haa.

Hah hahaha haaa.... Öyle diyosan öyledir ablacım. Biz sizinle varız. İşimiz yalakalık, gücümüz sizsiniz... Öyle demiyorsan öyle değildir ablaağğğm. Hepsi sana bağlı... Ablan kurban olsun sana....

__ Abbbaaaooovvv... Yafruuummm. Sen eyicene tozutmuşsun gapı gapı gezmekten haaa.

Haa ? Öyle mi diyon ablam ? Tamaaam . Oluuurrr....


_ Memeeeeet... Bak helee. Herüfün biri geldi oy istiyooo. Vereyim mi hemen kapının önünde...? Yoksa sabaha mı bırakıyım ?

Mehmet : Hööüüğğğt ! Kimmiş o bakiiim ? Haaa. Sen misin delikanlı ? Aha bu dediklerini yapmayan i..ne olsun mu ? Yapmayan şerefsizdir.

Aaaa... ŞŞşşeeeeyyy... Ben en iyisi gidiyim. Bu arada... Biz rant için değil hizmet için varız bey abicim. Bi dee, büyük düşünün Pak partiye gömün oyunuzu, bi de işimiz hizmet gücümüz yine siz, eee du bakiim hangi sayfada yazıyordu heh şurda şey, biz de sizin içinizdeniz, hepimiz asgari üccc rett li yiz.

Mehmet : Hasssskktrrrr..... Get ulan yok sana oy. !!!

İşimiz hizmeeeet, gücümüz memeeeeeet, biiiizzz sizinleeee, , , ,

Dannnkk !!

Mehmet : Aha ! Bayıldı herif ...


gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..