Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

İsimsiz 2

İsimsiz 2
 

desire for you


Bu gece etraf daha bir karanlık gibi duruyor,

Mazinin verdiği hüzünde siyahını eklemiş.

Ne sağımı görebiliyorum ne de sol yanımı,

Yüreğimde kapatmış gözünü geceye eşlik etmiş.

Bir fırtına koparacak gibi duruyor gökyüzü,

Duruşu diyor önüne geleni süpürücekmiş.

Topladığı bulutlarının yüzünden belli güzü,

Bu gece felaketi bedenime getirecekmiş.

Sıcak bir el istiyorum birazcıkta tutsa olur,

Yalnızlık bu gece benim için özel gelecekmiş.

Bir ışık istiyorum küçücük bile olsa olur,

Karanlığın sesi söyledi beni sindirecekmiş.

Belki ilk defa korkuyorum bu kadar karanlıktan,

Sanki bulut olmuş benim üzerime çökecekmiş.

Ben kimdim bu gece kim oldum değiştim mi acaba,

Yalnızlık beni neden karanlıkta öldürecekmiş.

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..