Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Isınamam asla!

Isınamam asla!
 

Ne gecelerim vardır,

Ne gündüzlerim,

Her yerde ve her an…

Sensizlik gizlice bekler beni…


Yağmurlar damlarken,

Hüzünlü dünyamın pencerelerine,

Yokluğun zorlar kapımı,

Girmek ister içeriye…


Ne beyazım ne de kara,

Mutluluk uzaktır yalnız dünyama…

Yorganımın altında tekimdir aslında,

Yerin çoktan soğumuştur, inanmak istemem buna…


Sandalyen öylece bakarken bana,

Yokluğun çarpar aşk duvarıma,

Alışmak istemesemde aslında,

Giden gitmiştir, hayalin yetmez bana…


Soğuk geceler kat kat soğuktur bana,

Sıcaklığın yoktur ya odamda…

Ne soba ne yorgan sıcaklık vermez bana…

Aşkını da kendini de alıp gittin ya… Isınamam asla…

Yazan:Serkan Hacıömeroğlu 25/11/2009

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..