Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İşine Aşına Eşine Sahip Çık

“işine aşına eşine sahip çık gerisi kolay”
                                             (Çin atasözü)

Doğru gidiş
Doğruya gidiş
Mutluluğa gidiş budur canlarım

İnsanoğlu
İlk işin
Yaptığın işe sahip çıkmak olmalıdır
Ve
Aşına sahip çıkmak olmalıdır
Ve de
Eşine sahip çıkmak olmalıdır
Sonunda
Oturup ağlamak istemiyorsan
Şen kahkahalarla
Ömür geçirmek istiyorsan

Bu öğüt
Bütün insanlığa yöneliktir canlarım
Zengin de olsan
Fakir de olsan
Ülkeyi yöneten de olsan
İşine aşına eşine sahip çıkmak ilk işin olacak
Bunları ihmal eden insan
Asla mutlu olmaz canlarım

Bir işte dikiş tutturamaz
İşini kaybeder
İşini kaybeden aşını kaybeder
İşini aşını kaybeden eşini kaybeder sonunda
Debelenip kalır orta yerde

Yani canlarım yani
Dikkatli olmak gerekiyor
Dikkatli olup işi garantiye almak gerekiyor
Son günlerde bakıyorum da ülkemize
İçim sıkılıyor
İçim sıkılıyor canlarım

İşini kaybeden insan çoğalıyor gün geçtikçe
Ülkemde
Kapanan işyerleri çoğalıyor durmadan
İşten çıkarılan insanlar arttıkça artıyor
Ağlayanlar sızlayanlar
Ruhumu rahatsız ediyorlar
Haksızlar mı hayır hayır hayır

Allah
Kimsenin işini kaybetmesine izin vermesin
Vermesin
Allah’tan dileğim budur canlarım

Asıl önemlisi de canlarım
Ülkeyi yönetenler bu konuda dikkatli olmalılar
Olmalılar
Olmalılar da olmuyorlar yalnız
Onlar var güçleriyle
Seçimle ilgileniyorlar şu anda
Kendi işleriyle ilgilenmiyorlar
İşlerini bırakıp seçimle uğraşıyorlar
Ülkede de bir yığın işsiz oluşuyor tabii

Hâlbuki canlarım
Ülkeyi yönetenler
Öncelikle esas işleriyle ilgilenecekler
İşlerine sahip çıkacaklar
Onlar işlerine doğru sahip çıkarsalar
Ülkede işler tıkır tıkır yürür
Her iş yapanınca dosdoğru yapılır gider
Gün geçtikçe de daha güzel hal alır
Ülkemiz
İşine aşına eşine sahip çıkan mutlu insanlar ülkesi olur
Evet canlarım evet evet evet
Bugünler canlarım
Yanlış yaşanılıyor yanlış

Bu yanlışlık
Yöneten kesimin
İşine doğru yaklaşmamasından kaynaklanıyor

Yöneten kesim beni dinlesin isterim
Ben bir Halil Öğretmenim
30-40 bin civarında öğrenci ve türevlerine sahibim

İşte ben
Onların derdindeyim
Onlar sen ben o hepimiz ama hepimiz
İşli kayıtlı
Aşlı eşli olarak yaşayıp gidelim
Doyasıya mutlu olarak diyorum

İktidarın kimliği değil işine bağlılığı benim derdim
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..