Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşine Geleni Duymak Doğru

Genel doğruların canı cehenneme, bana doğru gelen benim için doğru olan önemli. İşimize gelmediği için işine geleni duyuyor deriz.

Genelin menfaati ya da onun bunun, birinin, hatta senin menfaatin; biz hiç hesapta yoğuz. Söylediğin ve duymadığım, duymamış gibi yaptıklarım duymak istemediğim şeyler olamaz mı ki öyledir zaten.

Valla kusura bakma biz işimize geleni duyarız… Bu seni rahatsız ediyorsa duymamı/yapmamı istediğin şeyleri benim de yararıma, hiç değilse zararıma olmayacak şekilde ayarlayacaksın; beni ilgilendirmeyen şeyi bana niye söylüyorsun ki.

Peki, duyduk tepki verdik, nasıl oluyor bu tepki hiç düşündünüz mü? Ya terslik yapıyorum, ya yalan söylüyorum, ya da ezlip büzülüyorum; hangisini onaylıyorsun?

Sorun bizim işimize geleni duymamız değil, işimize gelmeyen şeylerin söylenmesi. Elbette haber ve bilgi bu konunun dışında; çünkü bunlar bizi ilgilendirebilir ve yararımıza olabilir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..