Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

İskender'in Aynası

Anlatsam dinler misiniz? Dinlemezsiniz.
Göstersem izler misiniz? İzlemezsiniz.
Susmamı ister misiniz? İstemezsiniz.
Her biriniz birbirinizle çelişki içindesiniz.
 
Ve ben anlatıyorum dertlerimin serlerini,
Anlatıyorum yaşadığım duygusuzluk sellerini,
Sevdiğim kadın önümde, kavuşmuş ellerimiz,
O aslında dinlememiş, çekivermiş ellerini.
 
Kızgınım kendime duygusal olamadığım için,
Bir gün çok içip, ağlayıp için için
Sormak istiyorum kendime, "Niçin?"
Herkese tam tersi değerler biçip.
 
Unutmak istiyorum artık sevmediğim insanları,
Kaotik yapılı sahte intizamları,
Kaos getirir elbet intiharları,
Bulunduğum devirde intiharın iktidarı.
 
Sonlandırılamayan dörtlükler, bitmeyen cümleler,
Açmayan çiçekler, doğarken ölenler,
İskender'in aynası, hayatımın aynısı
Bir Safran'ın içinde yalanlar yansıması.
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..