Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

ISLAK BİR YAZI

ISLAK BİR YAZI
 

Gecelerin dostluğuna ve karanlığının sıcak koynuna sığınınca, haliyle gündüzleri uyanmak ve güneşi karşılamak da zor oluyor. Elbette ki işe gitmek de.Apar topar fırladım yataktan.Cuma sabahı haftanın bütün yorgunluğunu da üzerime yüklemişti ve uyanmak daha bir zor oldu. Nasıl giyindiğimi, nasıl fırladığımı bilemedim evden.Akşam ise Ankara’dan gelen yeğenimle buluşacaktım ve benim sevgili Yumoş’um halasını paspal pespaye görmeyi hiç sevmez ve lafını yapıştırırdı”bakımsız halam” diye. O yüzden de uyku sersemi makyaj malzemelerimi ve cep telefonumu evde unutmak pahasına bayağı bir özen gösterdim kendime ve fırladım evden.

Yarı yolda aklıma geldi unuttuklarım. Makyaj malzemeleri çok önemli değildi ama cep telefonumu yanıma almalıydım yoksa haberleşemeyecektik yeğenimle. Apar topar geri döndüm ve aldım unuttuklarımı. Tekrar kendimi yokuş aşağı vurup, bir sonraki vapura yetişebilmenin telaşı ile kilolarımla beraber adeta top gibi yuvarlanırken, arkamda önce şampanya tıpasının patlamasına benzer bir patlama ve sırtımda hissettiğim çok hafif bir ıslaklık gayri ihtiyari geri dönüp ne olduğuna bakmama nenden oldu..

Gördüğüm manzara ile kendimi daha da bir telaşla öne doğru atıverdim. Aman Allah’ım ne kadar da şanslıydım. Ben sadece birkaç damla sırtıma gelen suyla kurtulmuştum. Önünden geçtiğimiz tek katlı evlerinin birinin bahçe girişinde patlayan bir su borusu arkamdan gelen ve tıpkı benim gibi işe yetişme telaşında olan son derece şık ve havalı bir bayan ve iki erkeği sırılsıklam etmişti. Belki sabah duşlarını almışlardı belki de o anda alıyorlardı kim bilir? Bense o kadar aksiliğin üzerine bir de bunu yaşasaydım ne yapardım acaba? Diye düşünüp halime şükrediyordum. Eh işte , ufak tefek şanslar yakalıyorduk hayatta bazen.

Eminim inanamazdınız suyun o tazyikle yolun nerelerine kadar uzandığına .Bir de su sıkıntısı çektiğimiz göz önünde bulundurulduğunda bizler suyu damla damla kullanırken böylesi boşa giden sular ne olacak? Kaza, maza; sonuçta ne kadar suyun boşa gittiği ve ne kadar zarara yol açtığı düşünülürse.Bir kere tesisat masrafı, ikincini ıslanan takım elbiselere temizleme masrafı, üçüncüsü sadece sokağa giden suyun İ.S.K.İ ücreti.

Eh artık olan oldu bu susuzlukta, sudan nasibini alan dostlara ise geçmiş olsun demekten başka yapacak hiç bir şey gelmez elimizden bu saatten sonra.Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..