Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Islak ıslak sarılsana.

Sanadır sözlerim

Haydi gel hava çok sıcak
kumsal yaptım içimi
kestanesiz cingitaşsız
salsana kendini sularıma
kulaç kulaç yüzsene derinlerimde.
dalsana,
her dalışta nikah tazeleyen yunuslar gibi
sevişsene suyunla!

Korkma vurgunu ben yiyeceğim
çatlayacak damarlarımın fay hattı
haydi, atıver üstündeki korkuyu
bak bu sefer gözlerimi de kapatacağım
gir işte sularıma serin serin
sere serpe, nefes nefese!

At şu tenine kelepçe vuran perdeyi
gündüzün kapısına kadar
sıyırsana siyah ipekli geceyi
çıplaklaş/sana ne duruyorsun?
gözlerim kapalı dedim ya!
sımsıkı, tıpkı sen gibi.

Al şu duygularımı,
al şu yalnızlığımı
bornozun-havlun olsun
vücuduna sar,
ıslanırsa ıslansın ıslaklığınla!
ıslak ıslak sarılsana.


(Orkun IŞIK)

 
Toplam blog
: 13
: 541
Kayıt tarihi
: 19.03.09
 
 

İstanbul' da yaşıyorum... İşletme 3.sınıf devam ediyorum...Bir kamu kuruluşunda Halkla İlişkilerde ..