Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

İslam ortak pazarı için ilk adım atıldı

İslam ortak pazarı için ilk adım atıldı
 

Hergün yeni bir haber bize Türk İslam birliğinin adım adım yaklaştığını gösteriyor. Bu birlik herkesi mutlu edecek. Tek çözüm bu birlik olacak herkes görecek.

İSEDAK toplantısının ardından yapılan açıklamada Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül “Küresel sorunlarla mücadelede ortak hareket etmek zorunlu hale gelmiştir” dedi. Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad ise açıklamasında “Aramızdaki ekonomik ilişkiler gelirşirse, uluslararası rekabette daha çok güç kazanırız” dedi. Açıklamasında ayrıca “Yatırımları artırmak için ortak vize çıkmasını istediklerini” belirtti Afganistan Cumhurbaşkanı Hamit Karzai, “Büyük ekonomik güç kazanırız, ortaklık kurmak zorundayız” dedi. İran Cumhurbaşkanı Ahmedinecad ise yaptığı açıklamada, “Birleşerek ekonomimizin gelişmesinde çok başarılar kaydedebiliriz” dedi.

Vatan, 10 Kasım 2009

 
Toplam blog
: 145
: 1324
Kayıt tarihi
: 08.11.09
 
 

Dünyaya sevginin hakim olması için iyilerin ittifak etmesi gerektiğine inanıyorum. Sevgi, şefkat,..