Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

İşlediğimiz suçun cezasını bu dünyada çekiyoruz; bir de ahirette Allah'ın cezalandırması doğru mu?

İşlediğimiz suçun cezasını bu dünyada çekiyoruz; bir de ahirette Allah'ın cezalandırması doğru mu?
 

Bir kişiye bir suç için 2 defa ceza verilir mi? Allah “Sen zaten bu suç için 20 yıl hapis yattın, bir de ben mi ceza vereyim” demiyor mu?

 Ya da dünyada, “sen zaten bu suç için Allah’ın huzuruna çıkacaksın, Allah seni cezalandırıp cehenneme yollayacak, bir de biz ceza veremeyiz” diye salmaları, o kişinin yargılanmasını mahşere bırakmaları lazım.

İnsanlara ters gelebilir ama gerçek adalet açısından düşünürsek böyle; bir kişi aynı suçtan iki defa cezalandırılmaz. En azından inananlar buna uymalı. Hâşâ Allah “Siz orada kafasını koparın, ben de cehenneme yollayayım mı?” diyor

Bilmiyorum yani bana adil gelmiyor… Peki, neden böyle oluyor? Burası dünya orası ahret, iki ayrı âlem mi deniyor acaba? Veya hâşâ Tanrı cezalandırmaz yahut gözünden kaçarsa diye mi düşünülüyor; “Nolur nolmaz biz cezasını verelim de Tanrı ne yaparsa yapsın”

Bu dünyada hapislerde çürüyeceğim, gidip bir de cehennemde yanacağım… Bu dünyada cezasını çektiğimiz suçlar için ahrette sorgu yoktur diye düşünüyorum. Ya da yanlış yapıyoruz, Allah’ın zaten cezalandıracağı kişiye bir de biz ceza veriyoruz. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..