Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Islık çalmanın patentini de alacaklar mı?

Islık çalmanın patentini de alacaklar mı?
 

Recep Bey artık patentleşmiş… 

Ülkemde ileri demokrasi o kadar ilerledi ki, İstiklal Marşımızın patentini almaya üşenenler seçim dönemi geldiğinde kullanılmasın diye Recep Bey’i patentlemişler… 

Artık sırasıyla ıslık çalmanın, yolsuzluğun, AKP’nin bütün propaganda malzemelerinin patentini alırlar. 

Muhalefet elini çabuk tutsun oy istemenin de patenti alınırsa meydanlara çıkmanın anlamı kalmaz. 

Gözünü sevdiğimin ileri demokrasisi ne güzel şey… 

Canını sıkan sözcüklerin patentini al kullanamasınlar… 

Ben bu demokrasi anlayışına bayıldım. Merak ediyorum. Başbakanı çok kızdıran şu ıslık olayı vardı. Acaba onunda patentini alacaklar mı? 

Ne tuhaf olur değil mi? 

Islık çalmak için izin almak zorundasınız. 

İlerleyen zamanda acaba bu ileri demokrasi kahramanları tutup nefes almanın da patentine talip olurlar mı? 

Efendim bizden olanların resmi belgeleri imzalanmıştır nefes alabilirler. 

Bizden olmayanlara yapacak bir şey yok… 

Allah rahmet eylesin… 

Bende müracaat edeceğim ‘’ siyasetin ve adaletin çivisi çıktı ‘’ söz öbeğinin patentini alacağım. 

Patent bende olunca belki istediğim her yere yazma iznim de olur… 

Nerelere yazacağımı sormayın söylemem… 

Yoksa patent onaylanmaz… 

Burçak YAZICI 

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..