Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İsmail Cem (1940 - 2007)

İsmail Cem (1940 - 2007)
 

Seksenli yıllarda Ankara’ da da kitap fuarları olurdu. O fuarlardan birinde İsmail Cem kitabını imzalıyordu. 10 yaşlarında bir çocuk annesinin elinden aldığı kitabı İsmail Cem’ e uzatınca çocuk ve İsmail Cem arasında çok hoş bir diyalog başlamıştı. Konuşmalara o sırada imza için bekleyenler de karışınca çok güzel bir ortam oluşmuştu. O gün çocukla konuşurken, konuşma şekline ve güzel Türkçesine hayran kalmıştım.

1974’de Ecevit hükümeti sırasında TRT Genel Müdürü olduğunda bizim oralarda henüz televizyon yayını yoktu ancak TRT radyolarında değişimi hemen farketmiştik. Öğleyin saat yarımla bir arasında TRT 2 radyosundaki Arkası Yarın programında İnce Memed’i dinlemek ve sonra okula gidince onu arkadaşlarımızla tartışmak şimdiki gençlere birşey ifade etmeyebilir ama o zaman çok önemliydi. TRT’den ayrılmak zorunda kaldığı günlerde Demirel ile yaptığı hukuk savaşı ilkenin gündemine oturmuştu.

İsmail Cem ülkemizdeki siyasetin temiz yüzüydü. Bugün gelen haberi beklesem de duyunca üzüldüm. Ülkemizin başı sağolsun.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..