Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İsmail Cem'e saygıyla...

İsmail Cem'e saygıyla...
 

VEDA

Çok ileri bir tarihte
Çok yaşlı olarak
Sessizce ayrılmalıyım
Kimseye pek gözükmeden
Ve kimseyi rahatsız etmeden.
Masamın üzerinde
Dünden kalan işler
Tamamlanmamış yazılar
Okunmayı bekleyen kitaplar
Ve anılar ve umutlar.
Filleri kuyruğundan çekerek
Tepeleri aşırtmaktı görevim
Günler bitti filler tükenmedi
Ben elimden geleni yaptım
Gerisini siz tamamlayın.
Boşa geçmedi hayatım
Daha fazlası olabilirdi ama
’Buna da şükür’ demeliyim
İşte sevgili dostlar
Ben böyle veda etmeliyim.

Bir yıl önce acının, özlemin, üzüntünün gününe dönüşen...Uğur Mumcu ve Gaffar Okkan´ı özlemle, saygıyla andığımız 24 Ocak tarihinde..

Aynen istediğiniz gibi, "kimseye pek gözükmeden ve kimseyi rahatsız etmeden" sessizce ettiniz vedanızı..Siyasetin, sanatın beyefendi, ılımlı, mütevazı, yakışıklı, saygın insanı.. Her ölüm gibi erken ve çok zamansız..
Barışın, dostluğun simgesi güvercin, zeytinle..Denizlerin ve gözlerinizin rengi maviyle..Yüzünüzden eksik etmediğiniz tebessümle anımsıyor..

Anınız önünde saygıyla eğiliyorum.

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..