Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

İsmail YK ne demiş?

İsmail YK ne demiş?
 

Hani hepimiz hareketli müziklerini dinleriz, bazen oynarız ya…

Hani dillerimize 90-60-90 sloganını dolattı ya…


Hani en son bas gaza bas diyor ya...

Evet, bildiniz! İsmail YK’dan bahsediyorum.

Geçen gün Gülben Ergen'in bir TV programına katılıyor ve bakın ne diyor?

‘’Evleneceğim kız hem zengin olsun, hem de benim olsun’’

Cümlenin yarısını anladım, yarısını anlamadım.

Cümlenin ilk bölümü de sakat ya, neydi o?

Evleneceğim kız hem zengin olsun!

Sormazlar mı, başka nasıl olsun?

Ne demek zengin olsun!

Ne kadar zengin olsun?

Milyon dolar mı? Milyar dolar mı? Zenginliğin miktarı eksik olmuş bence…

Neyse esas cümlenin 2 nci yarısı daha alem bir şey yahu…

‘’hem de benim olsun’’

Sizinle evlenmiş zaten, başka kimin olsun?

Hem evlenip, hem de senin olmayan kız, nasıl olur? Biraz yaşlanan beynim ya da dimağım anlamıyor.

Senin olmayacak kız, zaten seninle niye evleniyor? Asıl demek istediği herhalde ‘’aklı başkasında olmasın, yalnız bende olsun.’’ Yahu o zaman aklı kimdeyse onunla evlensin, niye seninle evleniyor?

Cümlesi dar olanın, açıklaması ya da yorumlaması da hem zor, hem de dar oluyor. ‘’Evleneceğim kız hem zengin olsun, hem de benim olsun’’ cümlesine başka ne dersin?

Şimdi bu şarkıcımızın bir sürü fakir ama fanatikçe seven kızlar var! Ne olacak bunlar? Çok yanlış laf etmiş velhasıl!

Hani derler ya ‘’Kalem kılıçtan üstündür’’… İsmail bey bir cümle ediyor, arkasından 30 cümleyle eleştiriliyor.

Kim?

Kalem.

Neyse bahtı ve şansı açık olsun diyelim de gönlünü alalım.

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/11 Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..