Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Ismarlama Sevgi

Ismarlama Sevgi
 

                   Ismarlama sevgi olmaz. Ben bu gün seni seveceğim, demek yürek işi değil, akıl işi de değil

Ya ne? Dürtmece. Kurumuş sevdalara yağmur düşmez. Şimşek çakar, gök gürler, yıldırım düşer ama yağmur düşmez.  Daha önce cemre düşmeli, akıla, mantığa ve yüreğe cemre düşmeli. Yürek ısınmalı.

Buz gibi yürekle seni seviyorum demek dürtmecedir. O da inanmaz. Söyleyen de. Aslında sevmesen de olur. Anla yeter. güzelliğine saygı duy. Dağları sığdırırsın yüreğine. Onu sığdıramazsın. Yüreğin çatlar. Çatlak yürekte sevgi durmaz. Sevgi ayrık otu gibidir. Kök saldı mı toprağa yürür gider. Yüreğin sadece kan pompalamak için atıyorsa, sevda yoksa içinde, at gitsin, olsa da olur, olmasa da.

Sevda üstüne yazdım bu yazıyı. Ne güzel şeydir sevdalamak yürek vermek. Biiyormusunuz, insana tek yürek yetmiyor. iki yürek olmalı insanda. bir senin yüreğin bir de onunki. İşte o zaman hayat yaşamaya değer.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..