Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

14 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

İsmi yok...

İsmi yok...
 

İsmi yok  yine mi daldın hüzne

Olmak isteyip de olamadıklarının hayaliyle

Ne zaman geçecek bilmem ki

Bu zamansız nöbetlerin…

Ah be can

Yitik kelimeler

Anlamsız mırıltılar duyuyorum

Belirsiz mimiklerle

O muhteşem dudaklarından dökülen…

Hissediyorum

Duyabiliyorum

Ah büyümeseydim keşke

Hep küçük kalsaydı

İçimdeki o haylaz diyorsun…

Kim bilir belki de daha iyi anlaşılırdım?

Şimdiki büyümüşte küçülmüş hallerimden… 

 

OnikiNisanİkibinonikiYüksekova
Faruk Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..