Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İsminizi didikleyin.....

İsminizi didikleyin.....
 

Angel de Bir isim....


Adınızı seviyor musunuz?
Ya da adınızın anlamını.
Sizin adınızdan kaç insan var.?
Adınıza yakın adlar neler:?
Bunları öğrenmek eğlenceli gelebilir. Yani, ben severim bu tür istatistikleri.
Neden bahsettiğimi anlamadınız mı?

http://www.ismididikle.com/index.php

Bu siteye giriniz ve daha bir çok şeyi öğrenin.

Bu kadar aradan sonra yazdığım bloğu beğenmediniz mi?

Bunu söyleyebilecek, en az bir kişi var. Bunu adım gibi biliyorum.

Ben de yorumlarını, silmeden yayınlarım. Bakalım burdaki yorumu ne olacak.
Yazdıklarım bana da az geldi. O zaman, bir de bonus yazayım.

Unutmuşum adını,
Oysa nasıl severdim.
Çok da yakışırdı sana.
Şimdi adın yine aynıymış.
Ama,
Üzerine koyu renk bir ceket giyiyormuşsun.
Yarısı siyah, yarısı kara bir de kravat.
Yandan ayırdığın saçların,
Bir de yürüyüşün değişmiş.
Unutmuşum adını.
Dilimin ucunda aslında.
Bir hatırlasam,
Gözümün ucundasın.
Bir damla yaş gibi.

Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..