Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Ispanaklı Yumurta

Ispanaklı Yumurta
 

ıspanaklı yumurta


Hepimizin evlerinde yaptığı ve Türk mutfağının önemli yumurta tariflerinden biri ıspanaklı yumurta... Soğanlı tarifini yazdım siz dilerseniz kıymalı soğanlı da yapabilirsiniz. Genelde ben ıspanak yemeği yaptığımda bir gün sonraya kalırsa yumurtalı ıspanak yapıyorum. Bazen tava da bazen de fırında yapıyorum ikisi de çok güzel oluyor. Ya da akşamdan kalan pilavınız varsa tarife bir kase onu da ekleyebilirsiniz.
 
Malzemeleri:
 
4 adet yumurta
Yarım kilo ıspanak
1 adet kuru soğan
1 yemek kaşığı tereyağı
Yeteri miktarda tuz ve karabiber
 
Yapılışı: Soğanları yemeklik doğrayın. Ispanakları iri parçalar halinde kesin. Soğanları tereyağı ile beraber bir tavada kavurmaya başlayın. Tuzunu ve karabiberi ilave edip beş dakika kavurduktan sonra ıspanakları ilave edin ve beraberce beş dakika daha kavurup altını kapatın. Kavurduğunuz ıspanak ve soğanı bir fırın kabına yerleştirin. Üzerine yumurtaları kırıp 190 derece fırında 10 dakika pişirin.
 
 
 
Toplam blog
: 29
: 608
Kayıt tarihi
: 13.01.14
 
 

Profesyonel olarak aşçılığı meslek edindim.    ..