Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

İspatladı

İspatladı
 

Benim için oldukça sıradan bir gündü , sabahın saat 7 sinde ayağımda büyük bir acı ile bağırana kadar. Yabancı değil KRAMP, suyu az içmekle ilgisi olduğunu biliyorsunuzdur..

Böyle bir acı olamaz, oğlumun yardımıyla ufak ufak yürüme çalıştım biraz rahatladım ama , şu an saat 14 hala acı var.

Gelelim sıradan bir günden neler çıktı .. öğlen saati geldi oğlum okula gidecek allahtan okul yakın , eee babamız işe gitmek zorunda , benimde oğlumu okula götürmem imkansız yüreyemiyorum ki , evet "Anneciğim ben gidebilirim" efendim oğlum, evet anneciğim ben giderim istersen sen camdan bak.... tabi oğlum ne olacak git sen dedim dedimde troid ler hızlandı kalp çarpıntıları başladı al bakalım sırada kalp krampı var (bu ismi ben uydurdum)sabahki ağrı ağrımı , nasıl gidecek ?

Tamam eş dost var birini ararız götürür götürürde oğlan demezmi ki annem bana güvenmiyor tabi şimdiki çocukların birde bu durumu var!!! psikolojisini düşünmek zorundasın, saatte yaklaşıyor allahım çıldıracağım , oğluma sürekli gülümsüyorum, biryandanda içimden ben bu işi nasıl çözerim diye binbir tilkiyle arkadaşlık ediyorum, yok çözüm yok , saolsun apartman görevlileri çoğu kez candamarı olurlar hıh tamam en azından karşıdan karşıya geçirdi ... Ben camdayım çarpıntılarıma engel olamadan ısrarla bekliyorum, oğlum şurda bana el salla dediğim yerde dahi durmadan koşuyor ben deliriyorum aaaa o da ne çok net değil ama okulun bahçesinden benim oğlum el sallıyor İşte ÖZGÜRLÜK ve ispatı.. Benim oğlum büyümüş büyümüş de annesine bunu göstermiş. SENİ ÇOK SEVİYORUM OĞLUM

 
Toplam blog
: 16
: 803
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

Ev-iş ve ev ekonomisi öğretmeniyim, şu an çalışmıyorum. Evliyim bir oğlum var. Şiirsel bir dille kon..