Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

İspiyoncu yazarlar:)

Aloo!!
Öfff!
Valla sayın Editörüm sakın yanlış anlamayın ama yine saçmalamış bu adam yaaa!
Yine mi sayın yazarım?
He valla!
Elim ayağım titriyor şu an!
Sakin olun derin nefes alın, arkanıza yaslanın!
Şu an kolonya kokluyorum zaten!
Tüh yaa, ne yapsak?
Siz de okumayın olsun bitsin efendim!
Hııı, öyle mi diyorsunuz, sizin göreviniz nedir peki?
Ne yapayım, tek ayak üstünde durma cezası mı vereyim yani!
Ne yapmış yine, de leri, da ları mı ayırmamış?
Onunla kalsa iyi, adeta katletmiş Türkçeyi!
Emekli Türkçe Öğretmeniyim ben, gençliğimi verdim!
Hani hepsi Blogger olsa başımın tacı!
Demircisi burada, kömürcüsü burada!
Suntacı bile var yahu!
Burası kültür arenası mı, blog atölyesi mi anlamadık!
Tamam siz hiç merak etmeyin dürerim defterini şimdi!
Ne olur rica ediyim!
İyi günleeer!

Zırrr!

Ne olur sen bak bu defa, elinden fincan düşmüyor valla!
Yani kahve makinası alarm verdi sayende!
Biz de can taşıyoruz, pardon yani!
Tamam tamam bakarız, gören de sırtında taş taşıyor sanır, öff!

Kimmiş?

Yazarımızın doğum günüymüş de, hiç kimse kutlamamış mış!
Geçen haftaki dalya kutlamasını da kimse takmamış mış!
Yayına alınmayı bekleyen yorum mesaj neyim var mı diye soruyor!
Postacıyız sanki!

Hıı, yaşgünü pastası bile gönderdiler sana!

Bir de veda yazısı yazarım haa diye tehdit ediyor!
Sanırsın Ahmet Hakan ya da Yılmaz Özdil!
Sevsinler!

Dur be hemen kızma, ben bakarım telefonlara!
Aloo, buyrun!

Uyuyor musunuz siz?

Yine nooldukine?
Bana gelen yorumlara baksanıza, kişilik haklarıma saldırıyorlar!
Nassı yani?
En ciddi yazılarımla bile kih kih diyerek dalga geçiyor birisi!
İkide bir hakaret ediyor hem de!

Ne yapalım yani, siz de onun kalemtraşını kırarsınız olur biter!
Ya da tebeşiri yapıştırırsınız kafasına!
Yok yok en iyisi veli toplantısı yapalım biz!

Töbe töbeee, bunlar kocaman çocuklar yahu!
Öf ya, öf ya, bu işi yapmaktan bıktım artık!
Sabah kargalar gaita’sını yemeden çıktım yola!
Çayımdan bir fırt çekemedim buz gibi oldu valla!
Birileri çıkıp toplantı konuları yazsa da bir oh desek!
Kurtlarını dökseler şööyle çalgılı çengili!!
Ya da güldürükçü konular yazsalar!
Melekler yüreklerinden öpse!

Ama nerdeee!
Ellerinde kocaman bir enjektör, dürtüyorlar sağa sola!

Ne oldu şekerim, kolonya ister misin?

Yok artık dayanamayacağım, Başeditöre söylüycem valla!
Bu kadar da olmaz ki canıım!
Üç adımda blog dedik size kardeşim, maraton koşun demedik ya!

Yani Milliyet Blog Editörü müyüm. çocuk dergisi Editörü müyüm anlamadım valla!

Ne yapalım biliyor musun?
Ne yapalım?
Blog kategorisini kapatalım, bu biiiir!
Eee, başkaaa?
Ya da sadece yoruma kapatalım!

Dur bi, kafam karıştı!

Yok yok, en iyisi bırakalım dağınık kalsın!!

İyi gidiyor, iyi gidiyor!!!
Takke düşüyor kel görünüyor!


blognot; Konu tamamen hayal ürünüdür ve gerçeklerle alakası yoktur, hatalarım olmuşsa affola!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..